اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

دعوت از دانش آموزان عضو انجمن اسلامی به حضور پرشور در انتخابات

دعوت مسئول اتحادیه از دانش آموزان عضو اتحادیه به حضور پرشور در انتخابات

امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی  نام گذاری شده است ، انشاء ا... شاهد خلق حماسه هایی به یاد ماندنی توسط ملت عزیزمان خواهیم بود .مجموعه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان نیز با استهداد از روح ملکوتی 36000 هزار شهید دانش اموز به وظیفه خود در این زمینه عمل خواهند نمود .همیشه برخود فرض دانسته ایم تا با نگاهی ماموریت یاب ،به فرمایشات و رهنمودهای رهبر فرزانه ی انقلاب بنگریم و سهم خود را به عنوان یک تشکل ولایی ، در تحقق این مطالبات ایفاء نماییم .اولین حرکت در این زمینه نیز ،از سوی نماینده معزز رهبری در اتحادیه صورت گرفت که آیه ای حماسی را به عنوان آیه سال تشکیلات بر گزیدند.

که مقدمات خلق حماسه را به ما می آموزد .البته این مهم سابقه ای دیرینه در اتحادیه دارد و سال هاست که نماینده مقام معظم رهبری رویکرد اتحادیه را ((تربیت حماسی )) تعیین نمود هاند ما همواره در عرصه های انقلاب برای اعضای خود نقشی فعال و تاثیر گذار قائلیم و هر چند که به سبب قانون انتخابات بسیاری از اعضای ما حداقل سن لازم برای رای دهندگان را ندارند .ولیکن آن را خارج از گردونه سیاسی کشور نمی دانیم .اعضای انجمن اسلامی حتی اگر امکان مشارکت مستقیم در انتخابات آینده را نداشته باشند ،تصمیم سازانی فعال برای حضور پرشور و گسترده ی مردم و انتخابی اصلح طبق معیاری  مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) هستند و از اعضای تشکلی که تربیت حماسی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است .چیزی غیر از این انتظار نمی رود ،از اعضای عزیز انجمن های اسلامی دانش آموزان استان می خواهم که با این رویکرد وارد عرصه انتخابات شوند و رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و یادشان باشد انتخابات آینده  انتخاب گفتمان هاست و در  دعوای آب و نان و اقتصاد آرمان هایمان را به حراج نگذاریم.

از بچه های ناب انجمن اسلامی انتظار می رود در 24 خرداد ماه با تشویق خانوده هایشان به دادن رای در اول وقت  به فرد اصلح طبق معیار و شاخص های حضرت آقا در بیانتشان مطرح کرده و تا روز های آینده در انتخابات مطرح خواهند کرد در خلق حماسه عظیم ملت سهم عمده ای ایفاءنمایند.

 

 

نقشهٔ راه و راهنمای حماسهٔ سیاسی

پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، اقدام به تدوین و انتشار کتابچهٔ رهنمودها، منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات حساس و مهم پیش رو و عملیاتی سازی حماسهٔ سیاسی، در قالب کتاب الکترونیکی pdf نموده است.

دانش آموزان ارجمند عضو قرارگاه ها، جهت روشنگری و مسئولین شهرستان ها و کادر محترم اتحادیه جهت روشنگری و اجرا می توانند از این منبع راهبردی استفاده نمایند.

» برای نمایش و خواندن فایل های pdf  به نرم افزار Adobe Reader نیاز است. در صورت در اختیار نداشتن نرم افزار Adobe Reader، آن را از منابع فهرست شده در اینجا دریافت نمایید.

لینک دریافت کتابچه ها:
فایل ppt مایکروسافت پاور پوینت                         فایل ppt مایکروسافت پاور پوینت
                          » انتخابات ریاست جمهوری              » انتخابات شوراها

تجدید میثاق با شهدا وگرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر

 مسئول اتحادیه استان کرمانشاه به همراه کادر اتحادیه در سوم


خرداد1392 با شهدای عزیز استان تجدیدمیثاق نمودند و سالروز


 آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشتند.