اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

پیام تبریک مسئول اتحادیه استان کرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس

 


تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است بر سنکر نشینان عرصه تعلیم و تربیت خجسته باد مطالبه به حق رهبر عزیز انقلاب به منظور تقویت هویت دینی و ملی نسل و در حال تحصیل کشور زمینه ساز تبلور فکری ، روحی دانش آموزان و کشف استعدادهای نهفته آنان در تمامی زمینه ها و پاسخگوی نیاز آموزشی و مهارتی کشور خواهد بود .

تردیدی نیست که سازندگی کشور باید به دست جوانانی صورت گیرد که آرمانی – عدالت خواه – ظلم ستیز – سخت کوش – انقلابی دشمن استکبار و متعهد باشند و این میسر نمی گردد مگر با مشارکت اولیا که سزاوار است در این امر مهم سهیم باشند

لذا بر ماست که با تعامل و همکاری مدیر ، معلم ، مشاور ، خانواده و مسوولین فرهنگی کشور همه و همه برای تقویت روحیه دانش آموزان برای تعلیم و تربیت ، پرورشی ، نو آوری برای رسیدن به اهداف بلند سند چشم انداز 20 ساله که به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب رسیدن به آن دور از ذهن نمی باشد بکوشیم .

همکاران عزیز و معلمان عالقدر بیائید همه با هم با دلسوزی تعهد به خدمت ، سخت کوش و وظیفه شناس ، عفت و پاکدامنی فرهنگ جامعه را متحول نماییم که همه آحاد ملت از آن بهره مند گردند ، ضمن تبریک مجدد به مناسبت بازگشایی مدارس از خداوند منان سال تحصیلی 94-95 را سالی پر بار و با موفقیت برای همگان خواستارم .

دیدار مسئول وکادرستادی اتحادیه استان کرمانشاه بامدیران ،معاونین و اعضای هیئت مرکزی انجمن اسلامی مدراس به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه : صبح روز های 28، 29 شهریور مسئول اتحادیه استان کرمانشاه به همراه کادر ستادی با مدیران و معاونین و اعضای هیئت مرکزی انجمن اسلامی مدارس کرمانشاه دیدار و ضمن عرض خدا قوت وخسته نباشید از زحمات کادر مدرسه در همراهی دانش آموزان عضو تشکل انجمن های اسلامی دانش آموزان در فعال سازی انجمن مدارس به وسیله اهدای لوح سپاسی تقدیر و تشکر نمود ه اند.

جناب آقای نیک روش با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب هر انجمن اسلامی یک سنگر فکری ،فرهنگی  است و باید در تقویت همه جنانبه این سنگرها تلاش و پشتکار داشت و با تمام توان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش مجاهدانه داشت از خدماتی که توسط مدیران و معاونین آموزشگاه های  استان  در اختیار دانش آموزان این تشکل  قرار داده شده و فضا را برای دانش آموزان عضو این نهاد انقلابی فراهم آورده تقدیر و تشکر نمودند.

سپس مسئول اتحادیه استان به تشریح برنامه انجمن های اسلامی دانش اموزان از جمله طرح انسجام،برنامه هفته دفاع  مقدس و برنامه های محرم و...، در سال تحصیلی پیشرو پرداختند.

ضمن در شهرستانهای تابع کرمانشاه  پیرو هماهنگی های قبلی  اتحادیه استان این مراسم با حضور مدیر اتحادیه و اعضای هیئت مرکزی شهرستانها برگزار گردید.

تعدادی از لیست مدارس بازدید شده به تفکیک جنسیت به شرح ذیل می باشد:

برادران                                                                                                       خواهران

1.دبیرستان حکیم نظامی                                                          1.هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی                                         

2.دبیرستان علوم ومعارف صدرا                                         2.دبیرستان دخترانه علو ومعارف صدرا

3.دبیرستان شاهد امام حسین (ع)                                    3.دبیرستان دخترانه عصمتیه

4.دبیرستان مقدس اردبیلی                                                   4.دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س)

5.هنرستان علامه طباطبایی                                                      5.دبریستان دخترانه بیهقی

6.دبیرستان غیر انتفاعی سراج                                               و......

7.دبیرستان جواد الائمه

8.دبیرستان شهید دکامی

9.دبیرستان ولیعصر (عج)

و.....

همایش و اردوی آموزشی ،تشکیلاتی ،توجیهی مسئولین انجمن اسلامی اتحادیه استان کرمانشاه با عنوان طلایه داران فردا

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه : همایش و  اردوی آموزشی ،تشکیلاتی ،توجیهی  مسئولین انجمن اسلامی  مدارس   پسرانه متوسطه دوم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه در سال تحصیلی 94/95 در شهر مقدس قم به مدت سه روز برگزار گردید.

این اردو که با هدف آموزش و توجیح مسئولین انجمن جهت ورود به سال تحصیلی جدید برگزار شد برنامه های در موضوعاتی از جمله :  اهداف و برنامه های اتحادیه در سال جدید(طرح انسجام ،جشنواره های مداد کم رنگ ،مدرسه انقلاب و انجمن برتر)،سبک زندگی اسلامی ایرانی و شیوه‌های جذب، مهدویت و مدعیان دروغین، آسیب شناسی فضای مجازی و معرفت اهل بیت (علیهم السلام) مطرح شد.

در این اردو سخنرانان ویژه حضرت حجت اسلام و المسلمین مستشاری معاونت تبلیغ دفتر نهاد رهبری مرکز و حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حاج آخوند از اساتید حوزه علمیه قم حضور داشتند.

ضمناً در اردو از فارغ التحصلان اتحادیه کرمانشاه که موفق به ورود به حوزه های علمیه برتر قم شده بودند جهت ایراد سخنرانی دعوت شد.

از برنامه های دیگر اردو زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)،زیارت مسجد مقدس جمکران ،برگزاری دسته عزادرای امام جواد (ع) در شب شهادت آن حضرت در قالب هیئت انصار المهدی (عج)،برگزاری مسابقات پرسش و پاسخ و... می توان نام برد.


دیدار مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان کشور با مدیرکل ،معاونین و مدیران امتحانات و سنجش ادارهکل اموزش و پرورش استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه: سید حسن سید ابراهیم  مدیر عامل موسسه علمی اینده سازان کشور وابسته به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان با مدیرکل و معاونین و مدیران امتحانات و سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا جناب آقای نیک روش مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان  استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم  به حضار در جلسه ازتعامل اداره کل آموزش و پرورش استان با این نهاد انقلابی گزارشی را ارائه نمود .

ایشان  در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل  و همکاران اموزش و پرورش استان ،این دستگاه را در پیشبرد اهداف همیشه یار و همراه اتحادیه خواند.

سپس سید حسن سید ابراهیم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای موسسه علمی اینده سازان  و نحوه برگزاری کلاسها و آزمونهای علمی این موسسه و امکاناتی که در خدمت دانش آموزان ،خانواده ها و مدیران ارشد استانی اموزش و پرورش قرار می گیرد با توجه به ارزیابی های که توسط متخصصان و کارشناسان موسسه که از اساتید و فارغ التحصیلان بنام دانشگاه علامه طباطبایی می باشند به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه جناب آقای دکتر محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از فعالیتهای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در برنامه های فرهنگی و پرورشی ،اتحادیه را یاور و همراه اتحادیه خواند .

دکتر سلیمان محبی با بیان اینکه مؤسسه آینده‌ سازان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جزو قدیمی ترین و شناسنامه دار ترین موسسات کشور است، گفت: موسسه آینده‌ سازان در مقطعی مرجع علمی دانش ‌آموزان بود و بسیاری از مؤسسات این روزها، از آینده‌سازان الگو گرفتند.
محبی با اشاره به اینکه مؤسسه باید به دنبال اعتماد سازی باشد و تراز خود را با آزمون های استاندارد برابر نماید خاطر نشان کرد: بی شک منافع مادی و معنوی مؤسسه در مسیر تعلیم و تربیت صرف می‌شود، لذا باید صدای تبلیغات آینده ‌سازان را بشنویم.
شایان ذکر است در ادامه سید حسن سید ابراهیم مدیر عامل مؤسسه آینده ‌سازان کشور با اشاره به اهداف ایجاد مؤسسه، فعالیت‌ها، آزمون‌ها و پشتیبانی‌های محتوایی علمی، مؤسسه آینده‌سازان را تشریح کرد.
گفتنی است در پایان مدیر کل آمورش و پرورش، معاونین متوسطه و ابتدایی و مسئولان سنجش اداره کل آموزش و پرورش در راستای فعالیت های صورت گرفته از سوی مدیر عامل موسسه آینده سازان تقدیر شدند.

دیدار مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان کشور با منتخبین و اعضای قرارگاه استانی واحد خواهران استان کرمانشاه

به گزارش روابط عممی اتحایه کرمانشاه ،در صبح روز یکشنبه 22 شهریور سال جاری مدیر عامل موسسه علمی اینده سازان کشور با  منتخبین و اعضای قرارگاه استانی واحد خواهران استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا جناب اقای نیک روش مسئول اتحادیه استان ضمن عرض خیر مقدم  از فعالیتهای اتحادیه استان گزارشی را ارائه نمود.

سپس جناب اقای سیدحسن سید ابراهیم  مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان  کشورضمن توضیحاتی پیرامون فعالیتهای موسسه در سال گذشته و برنامه ریزی  های انجام شده توسط متخصصان این موسسه برای سال تحصیلی پیشرو خواستار ارتباط بیشتر دانش اموزان با موسسه شد .

در ادامه ایشان بر برنامه اصلی در حوزه خواهران یا همان طرح الگوی تعالی دختران به ایراد سخنرانی پرداختند.