اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

رمضان مبارک | محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری فرزندان رمضان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان کرمانشاه :در هشتمین شب از لیالی پربرکت ماه مبارک رمضان مصادف با 25 خرداد 1395 مراسم معنوی محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آٔقا مرتضی آقا تهرانی ،حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حاج آخوند ، مسئول اتحادیه و کادر ستادی استان ٰ،پیشکسوتان اتحادیه  استان و تعداد200 نفر از دانش آموزان عضو قرارگاه به تفکیک جنسیت خواهر و برادر  با عنوان فرزندان رمضان 95در محل اتحادیه استان برگزار شد.

در این مراسم که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه برگزار شد به عنوان فرزندان رمضان 95 برگزار شد .

بعد برگزاری محفل انس با قرآن و هیات انصار المهدی با قرائت دعاهای ماه مبارک  نیک روش مسئول اتحادیه استان ضمن خیرمقدم به حضار و عرض قبولی طاعات و عبادات روزه داران عزیز به تشریح اهداف برگزاری این محفل با شکوه پرداخت.

سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن، تقویت همدلی و افزایش صمیمیت بین اعضای اتحادیه را مهمترین هدف برگزاری این ضیافت دانست و سپس در خصوص مسائل و شبهات دانش اموزان در امور دینی و سیاسی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه آقای سعید سعادت از پیشکسوتان اتحادیه استان به سخنرانی در مورد فعالیتهای اتحادیه انجمن های اسلامی در دهه گذشته پرداخت

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری ،برگزاری مسابقات فرهنگی ، و اهداء هدایا به فعالان قرآنی از دیگر بخش های این مراسم بود

.

پیام تسلیت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)

رحلت جانسوز، جانگداز و ملکوتی بنیانگذار کبیر فقید جمهوری اسلامی ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تسلیت و تعزیت باد. خداوند، رحمت بیکران و بی نهایت خویش را روزی آن مؤمن راستین و عالم عارف و ربانی نماید. روح والایشان شاد، یادشان گرامی  و راهشان پررهرو و جاودان!
از خواندن «وصیتنامۀ امام» و «صحیفۀ نور»، غافل نباشیم....

»» پورتال جامع و پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی حضرت امام خمینی (ره) - بنیاد اندیشهٔ انقلاب اسلامی


»» پایگاه خبری-تحلیلی خطّ امام - بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها

»» پایگاه اطلاع‌رسانی خطّ امام - مجمع نیروهای خطّ امام

»» پایگاه امام خمینی - خاطرات و آثار، صحیفۀ سجادیه و...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از آثار امام، اسرارالصلات، شرح چهل حدیث و حکومت اسلامی را حتماً مطالعه کنیم. فایل کتاب ها در پرتال های امام خمینی در دسترس است

دانش آموز انجمنی موفق به کسب مقام اول در مسابقات آِزمایشگاهی شیمی جشنواره ملی خوارزمی در استان و ره یابی به مسابقات کشور

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه سینا قنبری دانش آموز عضو انجمن اسلامی در دبیرستان  جواد الائمه ناحیه 2 این استان  و از اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان موفق به کسب مقام اول در مسابقات آزمایشگاهی شیمی در جشنواره ملی خوارزمی در سطح استان  شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

انفاق و کار خیر به صورت اینترنتی و آنلاین | صدقه و کمک به نیازمندان به صورت الکترونیک با مؤسسات خیریه امین و معتبر

یکی از رسالات انسان مؤمن و مسلمان، محرومیت زدایی و کمک به اقشار مستضعف است. فقرزدایی و دستگیری از محرومان، از وظایف اسلامی، ایمانی و همگانی عموم مؤمنان است که اتحادیه، به عنوان نهادی مکتبی و ولایی، در این زمینه نقشی ویژه و منحصر به فرد دارد.


انفاق و بخشش از جمله مهمترین مستحبات و از ویژگی های مؤمنان است.


مؤمن در کار آباد کردن دنیا و کمک به بندگان خداست. در این نوشته، به بررسی برترین و کارآمدترین مؤسسات خیریۀ دارای امکان پرداخت آنلاین (اینترنتی) کمک های مالی می پردازیم. این مؤسسات ثبت شده و شناخته شده، مؤسساتی امین و اثرگذار هستند.

کمک به هم‌نوع کاری بسیار خوب، پسندیده و لذت‌بخش و صدالبته اثرگذار است. با کمکی هرچند اندک و با مشارکت جمعی می‌توان مشکلات و آسیب‌های روحی را کاهش داد. البته کمک مالی، تنها راه کمک یا بهترین راه کمک نیست و صرفاً یکی از راه‌هاست.

در دنیای امروز که دنیای انتقال سریع داده‌هاست، انجام هر کار به صورت اینترنتی از ملزومات زندگی روزمرۀ امروز است. کار خیر و کمک مالی به نیازمندان و مؤسسات خیریه هم از این امر مستثنی نیست. در این مطلب برخی از بهترین، فعال‌ترین، امین‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مؤسسات خیریه را که دارای امکان پرداخت الکترونیک کمک‌های مالی هستند، معرفی می‌کنیم. اگر هدف از این پست صرفاً معرفی امکان انجام کار خیر در فضای مجازی به صورت کاملاً امن و آسان است. در درگاه پرداخت بانک‌ها هم نام پذیرنده که مؤسسۀ خیریۀ باشد، درج شده است. اگر به هر دلیل از جملۀ قطعی شبکۀ شتاب یا اشکال در تجهیزات شبکۀ بانک های مقصد، مبدأ و واسطه، پرداخت انجام نشود؛ در صورت کسر مبلغ از حساب شما، حداکثر بعد از دو روز کاری (غیرتعطیل)، مبلغ به اضافۀ شندرغاز خسارت به حساب شما واریز می‌شود. این اتفاقی است که در مورد خریدهای اینترنتی هم پیش می‌آید و البته در بیشتر موارد پرداخت بدون مشکل انجام می‌شود. اگر مشکلی پیش آمد و مبلغ از حساب شما کسر شد و بعد از دو روز کاری هم بازگردانده نشد، به وب‌سایت میز امداد شتاب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنید. اگر کارت بانکی شما و درگاه پرداخت هر دو متعلق به یک بانک باشند، با شماره تلفن امداد مشتریان آن بانک تماس بگیرید یا به لینک گزارش مغایرت تراکنش (یا چنین چیزی) در وب‌سایت آن بانک مراجعه کنید. به هر حال مشکلات به ندرت پیش می‌آیند و هرگز هم یک ریال در شــــــبکۀ بین بانکی شتاب گم نمی‌شود (چه برسد به شبکۀ داخلی یک بانک)؛ بنا بر این، امکان پرداخت آنلاین کمک به نهادهای خیریه، هنوز هم امکان خوبی است.

- سازمان بهزیستی کشور

مددجویان بهزیستی تعداد و تنوع بسیاری دارند. معلولان، ازکارافتادگان، سالمندان، کودکان یتیم، بانوان بی‌سرپرست یا بدسرپرست، خانواده‌های زندانیان و… سازمان بهزیستی کشور که نهادی دولتی، تخصصی و تحت نظارت است، در اینجا امکان پرداخت الکترونیک را فراهم کرده و علاوه بر آن این امکان را نیز پیش‌بینی کرده که مصرف کمک و حوزۀ کاری که با مبلغ پرداختی انجام می‌شود (چگونگی خرج کمک شما) نیز توسط شما تعیین شود؛ چه از لحاظ مذهبی و چه از لحاظ گروه هدف و یا نیازی که مبلغ برای آن صرف می‌شود. تقسیم‌بندی مصرف کمک از لحاظ مذهبی، فطریه (عام و سادات) و کفاره و از جهت نوع مصرف، کمک به کودکان بی‌سرپرست، کمک‌هزینۀ تأمین مسکن، کمک‌هزینۀ ازدواج و جهیزیۀ جوانان نیازمند، کمک به اشتغال مددجویان، کمک به امر کاشت حلزون شنوایی (که برای گروهی از کودکان کم‌شنوا بسیار حیاتی و فوری است)، کمک به تهیه و تأمین تجهیزات توان‌بخشی و همچنین سبد غذایی می‌باشد. راه‌های کمک و پرداخت الکترونیکی و غیرالکترونیکی دیگر هم در این صفحه فهرست شده‌ بودند که دیگر نیستند.

یک صفحه با عنوان «مشارکت از طریق حساب» هم اینجا در سایت رسمی سازمان بهزیستی در دسترس است. اگر شعبۀ بانک ملت در مسیر معمول حرکت شماست یا نزدیک به شعبۀ بانک ملت هستید؛ راه خوبی است.

ستاد دیه و کمک به زندانیان نیازمند (جرائم بدنی غیرعمد)

محکومان به پرداخت دیه که ناتوان از پرداخت دیه هستند، همانند دیگر افراد بدهکار مجبور به تحمل حبس می‌باشند. خانواده‌های این افراد در این نوع شرایط در وضعیت بسیار بدی خواهند بود و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با وابستگان و افراد خانوادۀ این گروه از زندانیان، بعدها برای کل اجتماع مشکلاتی به بار خواهد آورد. شاد کردن یک خانواده و به ویژه همسر و فرزندان این افراد که در اثر یک اتفاق، گرفتار مشکل بزرگی شده‌اند، قطعاً امر بسیار انسانی، پسندیده و خداپسندانه‌است. درگاه پرداخت بانک ملت و صفحۀ ویژۀ پرداخت الکترونیکی به خیریۀ بانک تجارت که هر دو امن هستند، قابل انتخاب می‌باشند.


لینک دیگر مربوط به درگاهی است که در سامانه پرداخت الکترونیک سازمانی بانک کشاورزی ایجاد شده. این لینک در اینجا در دسترس است. (در حال حاضر)


مؤسسۀ خیریۀ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)

سرطان کودکان اغلب قابل درمان کامل است، اما بار مالی و هزینه های بسیار آن برای خانواده های کودکان و همچنین برای فرایند درمان مشکل زاست. محک مؤسسۀ شناخته شده، خوش سابقه و تخخصی ای است که کاملاً تحت نظارت داخلی و خارجی (دولتی) است و امکانات درمانی، پزشکی، رفاهی، آسایش روانی و… برای کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنان فرهم کرده است. سه نوع درگاه پرداخت امن از سه بانک معتبر و مجاز قابل انتخاب است.

خانۀ معلولان و سالمندان کهریزک

سالمندی دورۀ نیاز به خدمات ویژه است، ضمن آن که روح سالمندان به سرگرمی، برنامه‌های فرهنگی، هم‌صحبت و همچنین خدمات روان‌شناسی نیازمند است. این حقّ هر انسان است که دورۀ سالمندی خوبی را طی کند. بهترین گذران دورۀ سالمندی در خانه و خانواده است، به سالمندانی که از این مزیت بی‌بهره‌اند، کمک کنیم.

معلولان جسمی-حرکتی و ذهنی، مانند تمامی انسان‌های دیگر حقوق و نیازهایی دارند که اغلب به دلایل مختلف، از جمله فقر خانواده، برآورده ساختن این نیازها ممکن نیست. در وب‌سایت رسمی مؤسسۀ کهریزک، می‌توانید اطلاعات بیشتر کسب کنید….

جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع)

جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) فعالیت هایی ارزشمند در زمینۀ فقرزدایی انجام داده و از مؤسسات خیریۀ قدیمی، شناخته شده و معتمد است. پس از ده سال فعالیت مستمر اجتماعی، در سال ۲۰۱۰ میلادی، این جمعیت موفق به کسب مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد ECOSOC گردید. (وبسایت رسمی) (وبسایت پرداخت کمک مالی)

بنیاد امور بیماری های خاص

مؤسسه ای مستقل و غیردولتی با هدف کمک به درمان مبتلایان به بیماری های خاص و صعب العلاج. (وب سایت رسمی) (وب سایت پرداخت اینترنتی)

انجمن حمایت از بیماران کلیوی
ابتلا به بیماری کلیوی بسیار پررنج و مشقت و تحمیل کنندۀ هزینه به خانوادۀ بیماران است. کمک به بیماران کلیوی بسیار انسانی است. (وبسایت رسمی) (وب سایت پرداخت کمک مالی اینترنتی در وب سایت مؤسسات خیریۀ بانک ملت) (وب سایت پرداخت الکترونیک برای من کار نکرد. اگر اطلاعی دارید، لطفاً در بخش نظرات اعلام بفرمایید. با تشکر)

کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) (صفحۀ پرداخت آنلاین)کمیتۀ امداد در اینجا سامانه‌ای با قابلیت تعیین مورد مصرف (مذهبی و همچنین حوزۀ کاری مصرف کمک) و حتی استان و شهری که کمک باید در آنحا صرف شود، طراحی کرده که زکات، فطریه و کفاره و… هم می‌پذیرد.

برنامۀ جهانی غذا (وابسته به سازمان ملل متحد) (وبسایت فارسی) (صفحۀ پرداخت آنلاین در بانک تجارت)

برنامه‌ای از طرف سازمان ملل متحد که به تعــــداد بسیار زیادی از گرسنگان (که از یکی از اولین نیازهای زندگی سالم – غذا – محرومند) کمک غذایی می رساند. این نهاد بین‌المللی با همکاری بانک تجارت، صفحۀ ویژه‌ای برای کمک مالی آنلاین اینترنتی ایجاد کرده است که اطلاعات جالبی هم به بازدیدکننده ارائه می‌کند.



مجمع خیرین سلامت

احداث مراکز خدمات درمان و سلامت و ارائه خدمات بهداشت و درمان به محرومان؛ کمک به بیماران نیازمند و بیماران صعب العلاج

(وب سایت رسمی) (پرداخت آنلاین اینترنتی کمک مالی) (شماره حساب‌های بانکی)

همچنین
https://nik.bsi.ir/