اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج

پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج


در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در این حادثه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:


بسمه‌تعالی
سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چند ده نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم. مسئولان ذیربط لازم است همه‌ی تلاش و همکاری خود را برای اقدامهای لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.
سید علی خامنه‌ای
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ 


إنا للّه و إنا الیه راجعون|درگذشت اندوهبار جمعی از هموطنان و هم میهنان گرامی در حادثه سقوط هواپیما تسلیت باد

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ ﴿۱۵۵﴾ و قطعاً شما را به چیزى از [قبیل] ترس و گرسنگى و کاهشى در اموال و جانها و محصولات مى ‏آزماییم و مژده ده شکیبایان را (۱۵۵) الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ﴿۱۵۶﴾ [همان] کسانى که چون مصیبتى به آنان برسد مى‏ گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏ گردیم (۱۵۶) أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ ﴿۱۵۷﴾ بر ایشان درودها و رحمتى از پروردگارشان [باد] و راه‏یافتگان [هم] خود ایشانند (۱۵۷)

اتحادیه حادثۀ جانسوز و غمبار جان باختن جمعی از هم میهنان گرامی و هم وطنان ارجمند در سانحه غم انگیز سقوط هواپیما را تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای خانواده، بستگان و دوستان درگذشتگان این حادثه، صبر، شکیبایی، تسلّای خاطر و پاداش نیکو از سوی خداوند خواستار است و برای درگذشتگان، شادی روح، آرامش ابدی، مغفرت و رحمت خداوندی آرزومند است. بر مسئولان امر و دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح فرض است که با تلاش جهت یافتن پیکرهای سرنشینان، مقدمات تکریم، بزرگداشت و وداع با آنان را فراهم آورده و فرصت سوگواری و انجام فرائض اسلامی برای این  جسم های مطهر را ایجاد کنند. عموم اعضا و فعالان اتحادیه از نیروهای سرافراز، ازخودگذشته، تلاشگر، ارزشمند، متعهد و مسئولیت پذیر ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعیت هلال احمر که در جهت یافتن محل سقوط هواپیـما و بازگـرداندن پیکـرهای جان باختگان در معرض خطر قرار گرفته و یا متحمل رنج و زحمت گردیدند؛ تشکر، قدردانی و سپاسگزاری می نمایند.
به امید آن که با پیشرفت کشور عزیزمان در سایۀ توانمندی های نیروهای جوان و نخبۀ انقلابی، هرگز شاهد چنین حوادث ناراحت کننده و جانکاهی نباشیم و کشور ما،  ایران اسلامی، در پرتو تلاش، کوشش و مدیریت جهادی، در تمامی ابعاد، شاهد ایمنی، امنیت و پیشرفت باشد.

تسلیت و تعزیت سالروز شهادت مظلومانه و پرماتم حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

سالـروز شـهادت پـراندوه، پـرماتم، جـانسوز و غـم انگیز حـضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)، دخت گرامی پیامبر خدا، رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سـلم)، ام ابیها، ام الفضائل و مادر امامت، تسلیت و تعزیت باد.


شماره ۱۲۰ هفته نامه خط حزب اللّه - نشریه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری|پرچمدار...

لــیــنــک (پــیــونــد)


پیشنهادها: انتشار، توزیع، نصب و قرار دادن در معرض نمایش در مدارس، دفاتر انجمنها، قرارگاه ها، مساجد، تابلوهای اعلانات و...