اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی رفتار بی‌شرمانه ماموران سعودی


اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی رفتار بی‌شرمانه ماموران سعودی به 2 نوجوان ایرانی بیانیه‌ای را صادر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد.
سال 1394 را با ذکر مصائب مادرمان حضرت زهرای مرضیه ( سلام الله علیها) آغاز کردیم. سالی که امید آن داریم با یاد و نام آن بانوی بزرگوار سرشار از معنویت باشد. روزهای آغازین سال 1394 فاطمی‌ترین سال برای نسل چهارمی‌های انقلاب است.
هنوز از روزهای فاطمیه بیرون نیامده بودیم که خبر حمله هواپیماهای آل سعود به مردم مظلوم یمن حال و هوای‌مان را عوض کرد و بار دیگر خاطرات تلخ جنگ، ویرانی، آوارگی و مرگ را برای ملت‌های مسلمان زنده کرد. آری، بار دیگر ملتی آزاده و غیور اراده کرد تا روی پای خود بایستد و بار دیگر مستکبران عالم را تاب نظاره این استقلال و آزادی نیست. در همهمه و هیاهوی این تجاوز آشکار که رژیم آل سعود را در کنار رژیم صهیونیستی بعنوان رژیمی کودک‌کش به دنیا معرفی کرد، خبر هتک حرمت عمال حیوان صفت سعودی به دو نوجوان زائر ایرانی رسانه‌ها و افکار عمومی را در بهتی عجیب فرو برد.
چگونه می‌شود برای رذالت و شرارت این دژخیمان حدی قائل شد وقتی به خود اجازه می‌دهند در سرزمین امن الهی به نوجوانانی که در بهترین سالهای عمر خویش و در روزگاران معصومیت‌شان به سفر روحانی رفتند، تعدی کنند؟ چگونه می‌شود تاب آورد که بی‌حرمتی و بی‌شرافتی این پست فطرتان را که در نوع خود کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه است؟ دهها سال سکوت در مقابل نسل کشی‌های صهیونیست‌ها، هم‌پیالگی با دیکتاتورهای عالم و همدستی در جنایات آمریکا، حمایت از تروریست‌های تکفیری در کنار کشتار حجاج ایرانی و ... تنها فهرستی کوتاه از منظومه بلندی است که ملت ایران از آل سعود در ذهن دارد. گویا دست درازی در رگ‌شان جاری است و تجاوزگری و حمایت از متجاوز لذت روزانه آنهاست. امروز که جنایت هتک حرمت این دو نوجوان، دل هر ایرانی غیور و به ویژه دانش‌آموزان غیرتمند را به درد آورده است، اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر ایران اسلامی، باز هم به سفارش و وصیت حضرت روح الله (ره)، خشم انقلابی خود را در سینه نگاه می‌دارند و از متولیان امر و دستگاه دیپلماسی، پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اشد مجازات برای این جنایت کاران را مجدانه خواستارند. باشد که در سال همدلی و همزبانی، شاهد اقدامی قاطع و انقلابی باشیم.
 
                                                                             اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان