اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کرد


در پی هتک حرمت بی‌شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) بیانیه‌ای از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صادر گردید.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد.   
و ما ارسلناک الا رحمه العالمین
و ما تو را فرستادیم تا رحمتی برای اهل عالم باشی. قرآن کریم. سوره انبیا. آیه 107
خطاب این آیه شریفه وجود مقدس پیامبر اعظم است .پیامبری که برای همه جماعتهای بشری رحمت است و برگزیدن و عمل به دین او سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. خود او نیز می‌فرماید: جز این نیست که من مهر و رحمتی هستم که از سوی خدا به جهان و جهانیان هدیه شدم.
و اما امروز بار دیگر افسار مغرضان بزدل و پلید به دستان ژورنالیست‌ها سپرده شد تا قلم خود را برای اهانت به رحمه للعالمین، عصاره هستی، پیام‌آور مهربانی و سفیر هدایت بشری به خدمت بگیرند.
در جهان امروز که در هیچ اندیشه آزاده و الهی توهین و تحقیر ادیان و فرهنگها پذیرفته نیست، توهین به پیامبری با 1 و نیم میلیارد پیرو و میلیاردها علاقمند به ساحت نازنینش چگونه توجیه می‌شود؟
آیا سران کشورهای به ظاهر پیشرفته و نظام سلطه به این زشت خود و آزردن قلب میلیاردها انسان آگاه نیستند؟ اگر آگاه نیستند، پس چگونه ادعای کدخدایی جهان را دارند؟ و اگر ناآگاهند، با چه منطق و سیاستی دست به چنین کار خطا و نابخشودنی می‌زنند؟
آیا انتشار کاریکاتور یا مطلبی در توهین به پیامبری الوالعزم در یک روزنامه که با 3 میلیون نسخه و به زبان زنده دنیا منتشر شد، جز با برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه نظام سلطه می‌تواند باشد؟
تکرار این اقدامات شنیع طی سالهای متمادی بیانگر نهایت بی منطقی و جسارت و برنامه‌ریزی جدی ابرقدرتها برای مقابله با اسلام عزیز است. همزمان با حمایت همه جانبه در صحنه‌های جنگ میدانی در کشورهای اسلامی، موتورهایشان هدایت فکری آنها یعنی ماهواره‌ها و روزنامه‌ها نیز دست بکار شده‌اند.
دانش‌آموزان ایران اسلامی این بار هم به میدان می‌آیند تا عشق و ارادت خود را به ساحت نورانی رسول مهربانی نشان دهند. ما این اقدام را محکوم می‌کنیم و در هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج)، در اقصی نقاط کشور و از زبان میلیونها دانش‌آموزان دلباخته پیامبر خاتم(ص)، زیارت رسول الله(ص)، را زمزمه می‌کنیم.
این عرض ارادت یک اقدام نمادین نیست، اعلان رسمی برای مقابله با این دسیسه‌ها و شیطنت‌ها است، لذا در روزهای آتی این بیانیه به عنوان فریاد جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی به سفارت فرانسه تقدیم خواهد شد که به نحو مقتضی در سطح افکار عمومی جهان اطلاع رسانی گردد و به همه سردمداران و حامیان این اقدام اعلام می‌کنیم که جان بر کف گوش به فرمان فرزند رسول الله (ص) هستیم تا اذن جهادی دیگر دهد...
                                                                           إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم...
                                                                        اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان
                                  27 دیماه 1393 مصادف با 25 ربیع الاول 1436 هجری قمری برابر با 17 ژوئن 2015 میلادی

بیانیه در محکومیت شدید دسیسه پلید و توطئه کثیف انتشار کاریکاتور موهن درباره پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص)

بسم الله الرّحمن الرّحیم


محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم تراهم رکعا سجدا یبتغون فضلا من الله ورضوانا سیماهم فی وجوههم من اثر السجود ذلک مثلهم فی التوراه ومثلهم فی الانجیل کزرع اخرج شطاه فآزره فاستغلظ فاستوی علی سوقه یعجب الزراع لیغیظ بهم الکفار وعد الله الذین آمنوا وعملوا الصالحات منهم مغفره واجرا عظیماً (۲۹)


محمد [ص] پیامبر خداست و کسانى که با اویند بر کافران سختگیر [و] با همدیگر مهربانند آنان را در رکوع و سجود مى‏بینى فضل و خشنودى خدا را خواستارند علامت [مشخصه] آنان بر اثر سجود در چهره‏هایشان است این صفت ایشان است در تورات و مثل آنها در انجیل چون کشته‏اى است که جوانه خود برآورد و آن را مایه دهد تا ستبر شود و بر ساقه‏هاى خود بایستد و دهقانان را به شگفت آورد تا از [انبوهى] آنان [خدا] کافران را به خشم دراندازد خدا به کسانى از آنان که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند آمرزش و پاداش بزرگى وعده داده‏است. (۲۹)


سوره مبارکه فتح - آیه نورانی 29


بار دیگر دستگاه جنایتکار و شبکه ضدانسانی و آلوده صهیونیسم بین الملل در اقدامی شنیع و کثیف در قالب توطئه ای پلید و حیوانی و البته حساب شده و از پیش تعیین گردیده ماهیت زشت و نفرت انگیز خود را آشکار نمود. عناصر مزدور و حقیر آلت دست شبکه صهیونیسم جهانی، نمایشی دروغین را بهانه ای برای توهین به والاترین انسان کامل و راهنمای بشریت به سعادت قرار دادند. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همگام با تمامی امت مسلمان و بلکه همراه با تمامی آزادگان روشن ضمیر جهان توهین به پیامبر اعظم اسلام، رحمت خدا برای جهانیان، رسول مهر و عاطفه و عدالت را محکوم نموده و خشم و انزجار بی نهایت عموم اعضا و همکاران خود را نسبت به این عمل شنیع بیان می دارد. به امید آن که انسانیت و شرافت جایگزین اعمال پلید ضد انسانی گردد و عاملان و مسببان این اعمال از هر گروه و دسته و نوع به کیفر و لعن از سوی خداوند دچار گردند. إنشاءالله


همچنین نیروهای این نهاد اسلامی، ولایی و انقلابی، خشم و نفرت و انزجار و در عین حال تأسف و تأثر خود را از بازیچه قرار دادن و مورد استفاده قرار دادن دروغگویانۀ مفاهیمی مانند آزادی بیان برای اعمال خلاف انسانیت اعلام می نمایند.


السّلام علیک یا ایها النّبی | صلی الله علیک یا رسول الله، یا خاتم النّبیین و سلام الله و صلواته علی آلک الطیبین الطاهرین

اطلاعیه: برگزاری جشنواره مسابقه هنری طنز «فلفل بچه» توسط اتحادیه شهر همدان - شعر طنز، داستان طنز، کاریکاتور و...

قرارگاه عملیات شهری اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان همدان سومین مسابقه طنز فلفل بچه را برگزار می کند.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند ادامه متن زیر و محتوای موجود در وب سایت رسمی مسابقه را مطالعه کنند.

شرکت کنندگان می توانند در قالب های زیر در مسابقه شرکت کنند:

شعر طنز

داستان طنز

نماهنگ طنز (کلیپ ۵ دقیقه ای)

نمایش طنز (حضور در مراسم)

مقاله یا دیدگاه پیرامون طنز

موضوع آزاد بوده و ترجیحاً از موضوعات مبتلا به دانش آموزان که دانش آموزان درگیر آنها هستند استفاده شود.

شرکت کنندگان می بایست دانش آموز باشند

آثار خود را حداکثر تا ۷ بهمن ۹۳ ارسال کنند

باید آثار مکتوب خود را در فایل word همراه با مشخصات و تلفن تماس ارسال کنند

نماهنگ در فایل zip همراه با فایل word مشخصات ارسال شود

آثار به آدرس پست الکترونیکی فلفل بچه ارسال شود


felfel@anjomani.ir


دفتر اتحادیه استان کرمانشاه و دفاتر شهرستان های استان در صورت تقاضای دانش آموزان ارجمند آمادگی خود را جهت اسکن آثار مکتوب (تبدیل اثر کاغذی به فایل تصویری یا عکس) و ارسال آثار به پست الکترونیک جشنواره اعلام می دارد.

تشیع و خاکسپاری شهید حاج مهدی نوروزی

پیکر شهید حاج مهدی نوروزی که در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء به شهادت رسید امروز با حضور گسترده مردم و همرزمان این شهید در کرمانشاه تشییع وبه خاک سپرده شد.

پیام تسلیت به مناسبت شهادت شهید والامقام مهدی نوروزی


بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

شهادت آن سرباز سرافراز میدان های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه های نبرد نور علیه ظلمت، شهید مهدی نوروزی  را از طرف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به ملت اسلامی ایران تسلیت عرض      می نماییم.