اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم تهران

پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم تهران

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه‌ی پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:

    بسماللهالرّحمنالرّحیم
 صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند، و صلوات و تحیّات خدا بر شهیدان مظلوم غوّاص که با ظهور و حضور خود، این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیرههای معنوی ملّت را با شکوهی هر چه تمامتر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستمدیدهی شما. و سلام بر ارواح طیّبه و به رضوان الهی، بالگشودهی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بیپایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظههای نیازِ این ملّتِ خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل میفرماید و غبارها را میزداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه، مسئولیّتپذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی میشناسید و مینیوشید و پاسخ میگویید.
 حضور پُرمضمون امروز شما در تشییع این دُردانههای به میهن بازگشته، یکی از به یادماندنیترین حوادث انقلاب است؛ رحمت خدا بر شما، و سپاس بیحد از خدای مالک دلها، و سلام بیپایان بر حضرت بقیّةالله (روحی فداه) که صاحب این ثروت عظیم است.
    والسّلام علیکم و رحمةالله
    سیّد علی خامنه‌ای
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

حسینیه انصار المهدی (عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان غبار روبی و عطر افشانی شد

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه استان :حسینیه انصار المهدی (عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در صبح روز یکشنبه 1394/03/25 توسط کادر ستادی استان به مناسبت ماه مبارک رمضان غبار روبی و عطر افشانی شد.

پرویز نیک روش مسئول اتحادیه استان گفت: مساجد  و حسینیه هامقدس ترین و بهترین جایگاه اقامه نماز و محل اجتماع میهمانان خدا می باشند و شایسته است غبارروبی، گرد افشانی و مطهر شوند.

Motto - Quds Day 2018

مرگ بر اسرائیل

أَلمَوت لإِسرائیل

Death to Israel

Down with Israel


مرگ بر آمریکا

أَلمَوت لإسرائیل

Death to America

Death to USA

Down with USA

Down with America


The  Governmnt of the United States of America has committed crimes in the whole world and has violated human rights in the whole globe.




گزارش تصویری از برگزاری جشن نیمه شعبان توسط دانش آموزان عضو واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه

 گزارش تصویری ازبرگزاری جشن به مناسبت نیمه شعبان توسط دانش آموزان عضو واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه