اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

بازدید مسئول اتحادیه از انجمن های اسلامی مدارس و دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان صحنه

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با مدیران و معاونین پرورشی و اعضای انجمن اسلامی دانش اموزان مدارس  شهرستان صحنه دیدار و از فعالیت های انجمن اسلامی در آموزشگاه ها بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه: علی صفدری مسئول اتحادیه به همراه کادر ستادی استان روز چها رشنبه 28 مهرماه با مدیران و معاونین پرورشی و اعضای انجمن های اسلامی دانش اموزان مدارس شهرستان صحنه دیدار و از فعالیت های انجمن ها در مدارس بازدید به عمل آوردند.
صفدری در دیدار با مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهرستان به تشریح برنامه های این مجموعه در سال تحصیلی جدید پرداخت.
وی با اشاره به برنامه های اتحادیه در سه قسمت علمی ؛مهارتی و تشکیلاتی  خواستار تعامل بیشتر مدیران و معاونین پرورشی با اعضای انجمن اسلامی  مدارس جهت پیشبرد این اهداف شدند.
ایشان با اشاره به اینکه بار اصلی فعالیت های اتحادیه در مدارس می باشد گفت انجمن اسلامی استان تمام تلاش خود را برای کمک به مدارس جهت بهتر اجرایی نمودن برنامه های این تشکل انجام می دهد.
در پایان مسئول اتحادیه از دفاتر انجمن اسلامی مدارس بازدید بعمل آوردند.

دیدار مسئول اتحادیه استان با امام جمعه ، ریاست و معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان صحنه

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با امام جمعه جناب حجت الاسلام زارعی،ریاست و معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان صحنه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه: علی صفدری مسئول اتحادیه به همراه کادر ستادی استان روز چها رشنبه 28 مهرماه با امام جمعه، ریاست ومعاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان صحنه دیدار و گفتگو کرد.

صفدری در این دیدار به تشریح برنامه  های این مجموعه در سال تحصیلی جدید پرداخت.

وی با اشاره به برنامه های اتحادیه در سه قسمت علمی ؛مهارتی و تشکیلاتی  خواستار تعامل بیشتر امام جمعه محترم و آموزش و پرورش شهرستان در جهت پیشبرد این اهداف شدند.

حجت الاسلام زارعی آمادگی خود را جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی، تشکیلاتی اتحادیه اعلام کرد و خواستاربرگزاری جلسات فصلی با مسئولین این مجموعه شد.

رضا محمدی  ریاست محترم اموزش و پرورش شهرستان نیز آمادگی خود را در جهت پیشبرد اهداف این تشکل اعلام کرد.

بازدید مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان از عملیات محرم و روند اجرای طرح انسجام انجمن اسلامی دانش اموزان استان کرمانشاه

ارشاد استعدادی مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در تاریخ 17 مهرماه 95همزمان با ششمین روز از ماه محرم از روند اجرایی عملیات محرم، حضور مبلغان مرکز فرهنگی- تبلیغی آینده سازان قم  در مدارس و اجرای طرح انسجام در انجمن اسلامی مدارس بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه: ارشاد استعدادی به همراه مسئول اتحادیه و کادر ستادی استان با حضور در تعدادی از مدارس متوسطه دوم دخترانه و پسرانه استان از روند اجرایی عملیات محرم از جمله هیات مدرسه ای انصار المهدی (عج) ،حضور مبلغان مرکز فرهنگی- تبلیغی آینده سازان قم در مدارس و همچنین اجرای طرح انسجام بازدید به عمل آوردند.

وی در این بازدید با مدیران و معاونین پرورشی مدارس، مبلغان اعزامی و همچنین اعضای انجمن اسلامی مدارس جهت دریافت نظرات و پیشنهادات آنان به دیدار و گفتگو پرداختند.

از دیگر برنامه های این بازدید شرکت در مراسم هیات انصار المهدی (عج) شهری واحد برادران که با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) برگزار بود حضور داشتند.

مراسم سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع)


به گزارش روابط عمومی اتحادیه  انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه اولین جلسه عزاداری سالار و سرو شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) در هیئت انصار المهدی (عج) این اتحادیه ظهر سه شنبه همزمان با دومین روز از محرم الحرام با حضور دانش اموزان عضو قرارگاه ها برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و قرائت زیارت عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین افشار نجفی نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان درباره اهمیت استقامت و پایداری در راه حق با الگوبرداری از قیام عاشورا به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه دانش آموزان به مدیحه سرای و عزادری پرداختند .

جلسات بعدی هیات در 17،15 و19 مهرماه ساعت 15 بعد ظهر در حسینیه انصار المهدی (عج)  این تشکل برگزار می گردد.