اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

دعوت از دانش آموزان و فرهنگیان جهت استقبال از ریئس جمهور محترم

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه مسئول محترم اتحادیه استان از عموم دانش |آموزان بلاخص اعضای این نهاد برای استقبال شایسته از ریاست محترم جمهوری دعوت کردند

در این پیام آمده است:

دانش اموزان متدین، انقلابی و فهیم استان کرمانشاه

سپاس خداوند تبارک و تعالی را که در سال جدید و بهار طبیعت ، فصل شکوفایی ، سرسبزی و خرمی توفیق دیدار رئیس جمهور محبوب و معزز و خدمتگزاران ملت دردولت تدبیر و امید را برای مردم عزیزمان فراهم نمود تا استان علم و ادب ، گهواره تمدن و مردم شهید پرور کرمانشاه از شمیم روح بخش امید و نشاط ، خدمت و تلاش ، اعتدال و عقلانیت عطر آگین شود .

حضور پر افتخار رئیس دولت تدبیر و امید حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی به یقین سرآغاز فصل نوینی در عرصه رشد و توسعه و آبادانی استان و موجب خیرات و برکات فراوانی برای مردم گرانقدرمان خواهد بود .

سفراستانی ریاست محترم جمهوری را در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال "اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل" مزین شده گرامی می داریم و از مردم همیشه در صحنه و شهید پرور استانکرمانشاه بخصوص دانش اموزان عزیز دعوت می نماییم در نمایشی از شکوه و عظمت مردمی نظام و همراهی و همگامی و یکدلی ملت با دولت از فرزند افتخارآفرین استان، پرشور و گسترده استقبال نمایند تا بار دیگر خاطره ای ماندگار و حماسه ای تاریخی را خلق و برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر درخشان این استان به ثبت برسانند.

 

برگزاری انتخابات قرارگاه استانی به روایت تصویر

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه انتخابات قرارگاه استانی در کرمانشاه و شهرستان های این استان برگزار شد.

آغار فعالیت های تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه :مسئول اتحادیه استان اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز تعطیلات تابستانی مدارس سراسر استان این نهاد با برگزاری کلاس‌ های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی به استقبال دانش آموزان  عضو این تشکل می روند.

 

نیک روش افزود: در فعالیت‌ های فرهنگی تابستانی انجمن برنامه‌های قرارگاهی، انجمن ادبی، جلسات معرفی کتاب و نقد آن، بحث آزاد، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، معرفی وقایع و ایام، نشریه نگاری، تحقیق، مسابقات، کاردستی، بازی و سرگرمی، ، دوره های رباتیک، اردو و سفر و بازدیدها انجام می‌ شود.

 

نیک روش در ادامه به فعالیت‌ های مذهبی اتحادیه  اشاره کرد و افزود: فعالیت‌ های مذهبی در قالب هیات انصار المهدی انجمن اسلامی در راستای  آشنایی بچه‌ها با قرآن، احادیث و احکام  و برگزاری جلسات مستمر هیئت در تابستان امسال برای اعضا اجرا می‌شوند.

 

وی تأکید کرد: محتوای فعالیت‌های دینی و مذهبی در اتحادیه بر اساس روایات، احکام و داستان‌هایی برخوردار از سندیت معتبر اجرا می‌شوند و کارشناسان و مربیان انجمن اسلامی به این مهم اهتمام ویژه دارند.

 

مسئول اتحادیه در بخش فعالیت‌ های علمی نیز گفت: در تابستان امسال علوم رباتیک ،نجوم، زیست‌شناسی و کلاسهای تقویتی ،رفع اشکال و کنکوری نیز بخشی از فعالیت‌ های علمی اتحادیه استان در موسسه علمی آینده سازان خواهند بود.

راهپیمایی روز قدس و فعالیت باشگاه بین المللی دانش آموزان ضد صهیونیسم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان  کرمانشاه، مراسم وحدت‌بخش و باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم روزه‌ دار استان کرمانشاه برگزار شد

در این مراسم پرشور و دشمن‌شکن  دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  همراه سایرمردم متدین و انقلابی کرمانشاه با سر دادن شعارهای کوبنده نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های ضدبشری رژیم فاسد و اشغال‌گر قدس، آمریکای جنایت‌کار، انگلیس استعمارگر، عربستان ظالم و ... فریاد زدند.

گفتنی است، دانش آموزان این نهاد با برپایی ایستگاه خبری لحظه نابودی اسرائیل از زبان شما همشهری (باشگاه بین المللی دانش آموزان ضد صهیونیسم )و دعوت از استاندار کرمانشاه جناب دکتر رازانی ،مدیرکل آموزش و پرورش استان جناب دکترمحبی ،مسئولین و مردم جهت حضور در این ایستگاه، شکوه خاصی به مراسم وحدت‌بخش و جهانی روز قدس دادند .

در مراسم روز جهانی قدس امسال که باعظمت و شورانگیزتر از  گذشته برگزار شد، نواهای انقلابی، پرچم‌های نمادین و عروسک‌های نمادین استکبار که با دستان انقلابی جوانان و نوجوانان استان ساخته شده و بیان‌گر ظلم‌ستیزی و تظلم‌خواهی مردم فلسطین است به مراسم قدس امسال جلوه خواصی بخشیده بود و حضور اقشار مختلف مردم در مسیر تعیین شده راهپیمایی بسیار حائز اهمیت و چشم‌گیر بود‌.

برپایی غرفه‌های متعدد ضداستکباری و نمایشگاه عکس هولوکاست با دست‌نوشته‌ها و شعارهایی در هم‌دلی با مردم مظلوم فلسطین در مراسم روز قدس امسال انجام گرفته بود.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم قرائت شد و آدمک های سران استکبار که هرساله توسط دانش آموزان عضو اتحادیه ساخته می شود با همراهی مردم به آتش کشیده شدند .