اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

بیانیه در محکومیت شدید و تقبیح اعلام قدس شریف، قبلۀ اول مسلمین، به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی

اتحادیه، همگام با عموم مسلمانان جهان، اقدام ظالمانۀ ترامپ را در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت جعلی سرزمین های اشغالی رژیم غاصب صهیونیستی، رژیم جنایتکار اشغالگر قدس، شدیداً و قویاً محکوم نموده و آن را تقبیح می نمایند. ضروری است مسلمانان با اتحاد و یگانگی و یکدلی، پاسخ یاوه گویی های دشمنان اسلام را بدهند و آمریکا، اسرائیل و خیانتکارانی مانند آل سعود که نوکران منطقه ای آمریکا و اسرائیل هستند را شکست دهند.

قدس شریف و سرزمین های اشغال شدۀ فلسطین، متعلق به مردم فلسطین هستند و رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی اشغالگر قدس، هیچ گونه حقی از آنها ندارد. پیشینۀ کثیف و پلید و حیوانی این رژیم در کودک کشی و قتل و تجاوز و غصب، چهرۀ ضدبشری و حیوانی صهیونیستم را نمایان می سازد و چنین ستمکارانی حق حاکمیت بر قدس شریف که برای تمامی ادیان الهی و آسمانی مقدس است؛ ندارد.

این سخنان ناحق و تصمیم باطل، بدون شک اقدامی ستمگرانه و جنایتکارانه مبتنی بر انکار هویت تاریخی قدس شریف است که ستم بر ستم می افزاید.


شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می آید و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است. قدس شرقی از نظر قطعنامه های سازمان ملل اراضی اشغال شده محسوب می گردد، اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه های بین المللی است. شورای امنیت سازمان ملل در دسامبر سال میلادی گذشته قطعنامه ای تصویب و تاکید کرد که «هیچ تغییری در مرزهای قبل از چهارم ژوئن 1967 از جمله در رابطه با بیت المقدس به رسمیت شناخته نخواهد شد، مگر اینکه طرف ها در مذاکرات بر سر آن به توافق برسند.»


مرگ بر اسرائیل

مرگ بر آمریکا


اتحادیه، عموم ملت ایران را به راهپیمایی در دفاع از حق در روز جمعه هفدهم آذر دعوت می نماید. انسانیت و حق طلبی و آزادگی، حکم میکند همگی حضور یابیم.

بیانیه  در محکومیت سخنان ترامپ برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل


بسم الله الرحمن الرحیم 

ربنا افرغ علینا صبراً و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین. سوره بقره، آیه 250


 . مسئله ‏ی غزه که شما مشاهده می کنید، این بخشی از ظاهر قضیه است، باطن قضیه عبارت است از این که دستگاه استکبارِ بی ‏اعتقاد به همه‏ ی اصول انسانی، مایل است این منطقه‏ ی خاورمیانه، این منطقه‏ی حساس را که پر از ثروت و حساسیت گوناگون جغرافیائی و اقتصادی است، در اختیار بگیرد؛ در مشت بگیرد. وسیله ‏اش هم اسرائیل غاصب است؛ صهیونیستهای مسلط بر فلسطین اشغالی. (امام خامنه‌ای) 


 این سئوال مهم مطرح می شود که جرم مردم فلسطین چه بوده است؟ آن ها چه کرده اند که باید خانه و کاشانه ی آنها ویران و جان و مال و ناموسشان حلال شود؟ قرآن می فرماید: "أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُم" تنها جرم آن ها این است که مومنند. تنها گناه آن ها این است که به خدای یگانه ایمان آورده اند رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد. مقام معظم رهبری در جواب ترامپ فرمودند: اینکه آن‌ها (صهیونیست‌ها) ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست. ایشان وحدت امت اسلامی و ایستادگی در مقابل صهیونیسم و دیگر دشمنان اسلام را علاج دردهای دنیای اسلام و راه رسیدن به قدرت و عزت برشمردند و تأکید کردند: مسئله فلسطین امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند. بیانات مقام معظم رهبری:شجاعت و بیداری و فداکاری و ایثار و جهاد جوانان مؤمن در لبنان، تو دهن نه فقط اسرائیل، بلکه تو دهن آمریکا و همه ‏ی پشتیبانانشان و دنباله‏ روهاشان زدو خواهد زد . قضیه ی غزه هم از همین قبیل است. آمریکا که از نابودی داعش ناراحت است و اسرائیل را در شرف نابودی می بیند می خواهد که با اعـلام قــدس به عـنوان پایتخـت اسرائیل پایه هـای این حــکومت را قـوی بگرداند ولی آمریکا واسرائیل و تمام همپـیمانشان باید بدانند که ما اعـضای انجـمن هـای اسـلامی دانش آموزی  و جان برکفان رهبر تا آخرین قطره ی خون خود از اسلام و قدس حفاظت و حمایت می کنیم همان طور که داعش با جان فشانی سربازان رهبر در منطقه ریشه کن شد با جان فشانی سربازان تشنه شهادت ، به وجود آوردندگان داعش را نیز از روی کره ی خاکی محو خواهیم کرد ما همانند رهبر فرزانه اسلام که سخن از نابود شدن اسرائیل تا ۲۵ سال آینده به میان آوردند این کلام را جامعه ی عمل خواهیم پوشاند. اتحادیه با آگاهی به تمام خباثت های صهیونیست و آمریکااین اقدام بی شرمانه را محکوم می کند و امید داریم به همت جوانان مرز و بوم اسلامی این لکه ی ننگ از صفحه ی روزگار محو شود. والسلام علی من اتبع الهدی # 


اتحادیۀ انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه

تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت و میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی، پیامبر گرامی و بزرگوار اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)+لینک

میلاد سراسر نور و سرور دو اختر فروزان و ستارۀ روشن جهان هستی و عالم بشریت، نبی مکرم اسلام، رحمةللعالمین، پیامبر مهربانی و خوبی؛ و فرزند پاک ایشان، امام حق و حقیقت و فروزانندۀ مشعل علم و دانش اسلامی، حضرت  امام جعفر صادق (ع) مبارک، فرخنده و خجسته باد.


» پرتویی از افکار نورانی و تعالیم انسان ساز حضرت امام جعفر صادق (ع)


» چند مجموعه چهل حدیث از پیامبر گرامی اسلام


» چند مجموعه چهل حدیث از حضرت امام جعفر صادق، صادق و عالم ارجمند آل محمد



ولادت باسعادت و فرخنده میلاد خجستۀ پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلّم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السّلام)، بنیانگذار تدوین فقه شریف جعفری، مبارک و تبریک و تهنیت باد!