اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

فراسیدن ماه ربیع الاول مبارک باد

تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول

دعوت به کمک به هموطنان زلزله زده در غرب کشور|برخی از راه های کمک رسانی


کدهای دستوری (USSD) جهت پرداخت با کارت


*ستاره 724 مربع#

*ستاره 780 مربع#



شماره حساب 0199999999003

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

حساب متمرکز سیبا - نزد بانک ملی ایران؛ قابل پرداخت در تمامی شعب سراسر کشور


اولویت ها و فوریت ها در حال حاضر، نایلون (برای پوشش چادرها)، لوازم گرمایشی از قبیل والُر و...، لباس گرم، پتو و چادر هستند. صرفاً در صورتی که قادر به ارسال حداقل یک وانت نیسان یا یک کامیون از این اقلام هستید، اقدام به کمک انفرادی نمایید و ترجیحاً از طریق پایگاه های هلال احمر یا بسیج و یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام فرمایید و اقلام را به عزیزان این نهادها تحویل نمایید.


تسلیت ایام عزاداری|تسلیت به مناسبت از دست دادن هموطنان عزیز در شهرستانهای غرب استان کرمانشاه

اتحادیه و عموم اعضا و مرتبطین آن، ایام عزاداری معصومین (علیهم السلام)، سوگواری سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن و بزرگوار اسلام، پیامبر اکرم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) و شهادت حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) را تسلیت و تعزیت عرض می نمایند.


اعضای کادر و دانش آموز اتحادیه، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده، عموم ملت عزیز ایران را به کمک رسانی از طریق هلال احمر و واحدهای سازمان بسیج مستضعفین (نیروی مقاومت بسیج) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت می نماید. (به ویژه نیازهای فوری شامل نایلون، وسایل گرمایشی، لباس گرم، پتو و چادر، به ترتیب اولویت)

همۀ ما برای عزیزان ازدست رفته، شادی روح، آرامش ابدی، آمرزش و بخشش و رحمت واسعۀ الهی و بهشت جاودانی آرزومندیم و تسلی خاطر بازماندگان و اعطای صبر به آنان را از خداوند منان خواهانیم. از خداوند یگانه و یکتای مهربان و بخشنده، تمنای از بین رفتن غم هموطنان آسیب دیده و مصیبت دیده و درخواست بهبود و شفای عاجل مصدومین را داریم.