اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سایر مسئولان در دفتر نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه استان کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تقدیر از زحمات مسئول سابق اتحادیه کرمانشاه، گفت: هر زمان اسم استان کرمانشاه را می‌شنویم ناخود آگاه تصویر حماسه و استقامت و مبارزه با استکبار و استعمار در ذهن مجسم می‌شود.
علامتی ادامه داد: وجود آیت الله علما یکی دیگر از ظرفیت‌های استان کرمانشاه است که به عنوان یک نماینده ولی فقیه عالم و آگاه در استان، نعمتی است، که دغدغه جوانگرایی وی در سطح کشور زبانزد خاص و عام است.
وی اضافه کرد: باید در مجموعه انجمن‎های اسلامی برای ارتباط منظم با آیت‌الله علما تلاش شود.
علامتی با اشاره به تلاش‌های آقای نیک‌روش مسئول سابق اتحادیه کرمانشاه گفت: با توجه به مصوبات این نهاد هر مسئول استان می‌تواند حداکثر 7 سال در اتحادیه خدمت کند و با عنایت به اتمام این دوره آقای صفدری یکی از فعالان فرهنگی استان این مسئولیت خطیر را عهد‌دار شده است.
وی با تشکر از نماینده ولی فقیه در استان، مشاور عالی استاندار و مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برای همه آرزوی توفیق کرد.
پرویز نیک‌روش مسئول پیشین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال ۵۸ به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.
وی خواستار کمک و حمایت بیشتر نهادهای فرهنگی استان از این اتحادیه شد و افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و جوانانی بدون چشم‌داشت در این مجموعه کارهای بزرگ فرهنگی انجام دادند.
نیک‌روش افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منویات مقام معظم رهبری را به دست گرفته و چشمه زلال معرفت و کارهای فاخر فرهنگی است.
مسئول پیشین اتحادیه کرمانشاه نیروسازی و جریان‌سازی را دو خط مشی مهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دانست و گفت: امروز بسیاری از نیروهای ارزشی نظام از بطن این اتحادیه هستند.
نسل جوان امروز پرچمداران آینده این مملکت هستند
همچنین نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابراز خرسندی از جلسه برگزار شده خواستار تعامل دستگاه و نهاد فرهنگی و اجرایی در راستای پیشبرد اهداف و مطالبات مقام معظم رهبری شد.
وی با تاکید براینکه نسل جوان امروز پرچمداران آینده این مملکت می‌باشند باید با فکر و برنامه‌ریزی درست و منسجم با توجه به اهداف جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به اهداف تلاش کرد.
در ادامه این مراسم، مسئول جدید اتحادیه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در اتحادیه برنامه‌های خود را اعلام و خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌ها و تشکل‌های فرهنگی با این نهاد فاخر و نورانی در استان شد.
لازم به ذکر است در این آیین با اهدای لوح‌ تقدیر از سوی دبیرکل اتحادیه، از زحمات آقای نیک‌روش تجلیل و نیز حکم مسئولیت آقای صفدری توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان تقدیم شد.
 
تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه استان کرمانشاه ؛ آیین تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه امروز صبح در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان با حضور امام جمعه محترم حضرت آیت الله علما ،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور ،مشاور عالی استاندار جناب آقای همتی و مسئولین استانی برگزار شد.

 در این مراسم ، از زحمات پرویز نیک روش ، مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمانشاه تقدیر شده و علی صفدری به مدت دوسال به این سمت منصوب شد.

 در ابتدای مراسم بعد تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ؛ پرویز نیک روش مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه  ضمن عرض خیر مقدم به حضار در جلسه، در سخنان کوتاهی با تشکر از کلیه کسانی که در مدت مسئولیتش وی را یاری رساندند، گفت: بنای ارائه گزارش نداشته و از عملکرد انجمن اسلامی استان کرمانشاه در دوره مسئولیتم گزارشی ارائه نمی کنم.

وی افزود: تنها گزارش بنده این است که در کارها از کسانی که خود از اعضای سابق دانش آموزی در انجمن های اسلامی بودند، استفاده کردم. نیروهایی که امروز در حد یک مسئول اتحادیه هستند.

بعد از نیک روش، حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تقدیر از زحمات نیک روش، گفت: هر زمان اسم استان کرمانشاه را می شنویم ناخود آگاه تصویر حماسه و استقامت و مبارزه با استکبار و استعمار در ذهن مجسم می شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور ادامه داد: وجود آیت الله علما یکی دیگر از ظرفیت های استان کرمانشاه است که به عنوان یک نماینده ولی فقیه عالم و آگاه در استان، نعمتی است، که دغدغه جوانگرایی ایشان در سطح کشور زبانزد خاص و عام است.

وی اضافه کرد: باید در مجموعه انجمن های اسلامی برای ارتباط منظم با ایشان تلاش شود.

علامتی با اشاره به تلاش های نیک روش و تقدیر از زحمات وی گفت: با توجه به مصوبات این نهاد هر مسئول استان می تواند حداکثر 7 سال در اتحادیه خدمت کند و با توجه به اتمام این دوره آقای صفدری یکی از فعالان فرهنگی استان این مسئولیت خطیر را عهد دار شده است

وی با تشکر از نماینده ولی فقیه در استان، مشاور عالی استاندار و مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان  برای همه آرزوی توفیق کرد.

در ادامه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار ضمن تقدیر از زحمات آقای نیک روش و تبریک انتصاب به علی صفدری مسئول جدید اتحادیه استان کرمانشاه با تاکید بر مبازره با تهاجم های فرهنگی و آماده سازی جوانان در مدارس  با این هجمه ها در مورد جذب حداکثری اعضا در دستگاه های فرهنگی به ایراد سخنرانی پرداختند.

سپس نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم ضمن ابراز خرسندی از جلسه برگزار شده خواستار تعامل دستگاه و نهاد فرهنگی و اجرایی در راستای پیشبرد اهداف و مطالبات مقام معظم رهبری شد.

ایشان با تاکید براینکه نسل جوان امروز پرچمداران آینده این مملکت می باشند باید با فکر و برنامه ریزی درست و منسجم با توجه به اهداف جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به اهداف تلاش کرد.

در ادامه این مراسم، مسئول جدید اتحادیه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات و مطالبات مقام معظم  رهبری  و نماینده معزز ومحترم ایشان در اتحادیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاج علی علی اکبری برنامه های خود را اعلام و خواستار همکاری و تعامل  دستگاه ها و تشکل های فرهنگی  با این نهاد فاخر و نورانی در استان شد.

در این آیین با اهدای لوح های تقدیری از سوی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور، از زحمات نیک روش، مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمانشاه تجلیل و نیز حکم  مسئولیت صفدری توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان تقدیم شد.


تبریک عید سعید قربان

عید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا برشما فرهنگیان و دانش آموزان  عزیز تهنیت باد.

نزول فیض رب العالمین است
حلول «عید قربان» در زمین است

تبریک انتصاب برادر سید احسان معراجی ریاست محترم پژوهش سرای دانش آموزی اندیشه ناحیه 2 کرمانشاه

           

        با احترام  ، بدینوسیله انتصاب شایسته  حضرتعالی را به سمت  ریاست پژوهش سرای دانش آموزی اندیشه ناحیه 2 کرمانشاه، ازطرف پرسنل و دانش آموزان عضو  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان صمیمانه تبریک عرض مینمایم . امید است دراعتلای فرهنگ  غنی اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به منویات رهبر فرزانه ی   انقلاب موفق وموید ومنصور  باشید .