اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

فعالیت های ورزشی اعضای قرارگاه های اتحادیه استان در ایام تابستان94

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه ،اتحادیه استان با تهیه وسایل و امکانات ورزشی فضای نشاط آور وهیجان انگیزی را برای اعضای قرارگاه ها بوجود آورده که مورد توجه  و استقبال دانش آموزان قرارگرفته است.

جلسه هماهنگی جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور معاونت و مربیان قرارگاه های برادران استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه جلسه ی هماهنگی جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور معاونت برادران ،مربیان و اعضای قرارگاه شهری در صبح روز پنج شنبه 29 مردادماه در محل حسینیه اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد به مناسبت میلاد امام رضا (ع) جشنی با حضور دانش آموزان عضو قرارگاه ها در محل اتحادیه استان برگزار گردد.

نشست هم اندیشی اعضای قرارگاه استانی سال تحصیلی 94-95 با مسئول اتحادیه استان

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه صبح روز 21 مردادماه  اعضای قرارگاه استانی  جدید سال 94/95 با مسئول اتحادیه استان دیدار کردند در این جلسه دانش آموزان ضمن استفاده از بیانات جناب آقای نیک روش، نظرات و پیشنهادات خود را با توجه به تجربه خود در مدارس بیان و از راهنمایی های آقای نیک روش  استفاده کردند.



دیدار مسئول اتحادیه استان کرمانشاه به همراه کادر ستادی با خانواده های بی بضاعت کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه مسئول اتحادیه استان به همراه کادر ستادی صبح روز یکشنبه 25 مردادماه با خانواده های بی بضاعت در کرمانشاه دیدار  واز وضعیت خانواده ی انها مطلع شدند.

در این دیدار جناب آقای نیک روش گفت: در دین مبین اسلام خدمت به مردم یکی از بافضیلت ترین عبادات محسوب می شود و انسان می بایست هدف از کمک به نیازمندان را جلب رضایت الهی بداند و در رسیدن به آن گام بردارد.

ایشان  در ادامه افزود چنان چه بتوانیم از بعد معنوی ضمن کسب رضایت الهی به نیازمندان نیز رسیدگی کنیم و آنان را شاد سازیم آرامش نسبی را در جامعه ایجاد کرده ایم.