اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

بیانیه در محکومیت شدید دسیسه پلید و توطئه کثیف انتشار کاریکاتور موهن درباره پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص)

بسم الله الرّحمن الرّحیم


محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم تراهم رکعا سجدا یبتغون فضلا من الله ورضوانا سیماهم فی وجوههم من اثر السجود ذلک مثلهم فی التوراه ومثلهم فی الانجیل کزرع اخرج شطاه فآزره فاستغلظ فاستوی علی سوقه یعجب الزراع لیغیظ بهم الکفار وعد الله الذین آمنوا وعملوا الصالحات منهم مغفره واجرا عظیماً (۲۹)


محمد [ص] پیامبر خداست و کسانى که با اویند بر کافران سختگیر [و] با همدیگر مهربانند آنان را در رکوع و سجود مى‏بینى فضل و خشنودى خدا را خواستارند علامت [مشخصه] آنان بر اثر سجود در چهره‏هایشان است این صفت ایشان است در تورات و مثل آنها در انجیل چون کشته‏اى است که جوانه خود برآورد و آن را مایه دهد تا ستبر شود و بر ساقه‏هاى خود بایستد و دهقانان را به شگفت آورد تا از [انبوهى] آنان [خدا] کافران را به خشم دراندازد خدا به کسانى از آنان که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند آمرزش و پاداش بزرگى وعده داده‏است. (۲۹)


سوره مبارکه فتح - آیه نورانی 29


بار دیگر دستگاه جنایتکار و شبکه ضدانسانی و آلوده صهیونیسم بین الملل در اقدامی شنیع و کثیف در قالب توطئه ای پلید و حیوانی و البته حساب شده و از پیش تعیین گردیده ماهیت زشت و نفرت انگیز خود را آشکار نمود. عناصر مزدور و حقیر آلت دست شبکه صهیونیسم جهانی، نمایشی دروغین را بهانه ای برای توهین به والاترین انسان کامل و راهنمای بشریت به سعادت قرار دادند. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همگام با تمامی امت مسلمان و بلکه همراه با تمامی آزادگان روشن ضمیر جهان توهین به پیامبر اعظم اسلام، رحمت خدا برای جهانیان، رسول مهر و عاطفه و عدالت را محکوم نموده و خشم و انزجار بی نهایت عموم اعضا و همکاران خود را نسبت به این عمل شنیع بیان می دارد. به امید آن که انسانیت و شرافت جایگزین اعمال پلید ضد انسانی گردد و عاملان و مسببان این اعمال از هر گروه و دسته و نوع به کیفر و لعن از سوی خداوند دچار گردند. إنشاءالله


همچنین نیروهای این نهاد اسلامی، ولایی و انقلابی، خشم و نفرت و انزجار و در عین حال تأسف و تأثر خود را از بازیچه قرار دادن و مورد استفاده قرار دادن دروغگویانۀ مفاهیمی مانند آزادی بیان برای اعمال خلاف انسانیت اعلام می نمایند.


السّلام علیک یا ایها النّبی | صلی الله علیک یا رسول الله، یا خاتم النّبیین و سلام الله و صلواته علی آلک الطیبین الطاهرین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد