اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

دیدار مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان کشور با مدیرکل ،معاونین و مدیران امتحانات و سنجش ادارهکل اموزش و پرورش استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه: سید حسن سید ابراهیم  مدیر عامل موسسه علمی اینده سازان کشور وابسته به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان با مدیرکل و معاونین و مدیران امتحانات و سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا جناب آقای نیک روش مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان  استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم  به حضار در جلسه ازتعامل اداره کل آموزش و پرورش استان با این نهاد انقلابی گزارشی را ارائه نمود .

ایشان  در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل  و همکاران اموزش و پرورش استان ،این دستگاه را در پیشبرد اهداف همیشه یار و همراه اتحادیه خواند.

سپس سید حسن سید ابراهیم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای موسسه علمی اینده سازان  و نحوه برگزاری کلاسها و آزمونهای علمی این موسسه و امکاناتی که در خدمت دانش آموزان ،خانواده ها و مدیران ارشد استانی اموزش و پرورش قرار می گیرد با توجه به ارزیابی های که توسط متخصصان و کارشناسان موسسه که از اساتید و فارغ التحصیلان بنام دانشگاه علامه طباطبایی می باشند به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه جناب آقای دکتر محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از فعالیتهای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در برنامه های فرهنگی و پرورشی ،اتحادیه را یاور و همراه اتحادیه خواند .

دکتر سلیمان محبی با بیان اینکه مؤسسه آینده‌ سازان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جزو قدیمی ترین و شناسنامه دار ترین موسسات کشور است، گفت: موسسه آینده‌ سازان در مقطعی مرجع علمی دانش ‌آموزان بود و بسیاری از مؤسسات این روزها، از آینده‌سازان الگو گرفتند.
محبی با اشاره به اینکه مؤسسه باید به دنبال اعتماد سازی باشد و تراز خود را با آزمون های استاندارد برابر نماید خاطر نشان کرد: بی شک منافع مادی و معنوی مؤسسه در مسیر تعلیم و تربیت صرف می‌شود، لذا باید صدای تبلیغات آینده ‌سازان را بشنویم.
شایان ذکر است در ادامه سید حسن سید ابراهیم مدیر عامل مؤسسه آینده ‌سازان کشور با اشاره به اهداف ایجاد مؤسسه، فعالیت‌ها، آزمون‌ها و پشتیبانی‌های محتوایی علمی، مؤسسه آینده‌سازان را تشریح کرد.
گفتنی است در پایان مدیر کل آمورش و پرورش، معاونین متوسطه و ابتدایی و مسئولان سنجش اداره کل آموزش و پرورش در راستای فعالیت های صورت گرفته از سوی مدیر عامل موسسه آینده سازان تقدیر شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد