اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از حضور مبلغان خواهر و برادر این نهاد در مدارس کرمانشاه خبر داد

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه
  حضور مبلغان دینی در مدارس زمینه ساز تربیت دینی دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی اتحادیه  استان کرمانشاه  ـ جناب اقای پرویز نیک روش مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه  از اعزام  و حضورمبلغین خواهر و برادر  این نهاد به مدارس استان خبر داد

ایشان  با بیان این که حضور مبلغان دینی در مدارس تأثیر بسزایی دارد، افزود: به حتم این حضور بستری را برای تعمیق باورهای دینی دانش آموزان فراهم خواهد کرد.

 نیک روش با بیان این که مبلغان دینی منادیان تبلیغ دین خدا در مدارس هستند، خاطرنشان کرد: به حتم این خدمت و تلاش مبلغان رزق معنوی است که شامل حال آنها شده است.

 

مسئول اتحادیه استان با اشاره به این که اگر یک نفر را هم در مسیر دین قرار دهیم برای دنیا و آخرت ما کافی است، تصریح کرد: حضور مبلغان در این مسیر پر برکت به حتم آثار دنیوی و اخروی بسیاری برای آنها به همراه خواهد داشت.

 

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب از مدارس فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: مبلغان دینی نیز باید با آگاهی بخش و ترویج مبانی و احکام متعالی دینی در میان نوجوانان و جوانان آنها را در مسیر حق راهنمایی کنند و امروز که دشمن با بهره گیری از  اینکه مدارس خط  مقدم ماست  با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز به سراغ فرزندان ما آمده است و اگر بخواهیم در این جنگ منفعلانه عمل کنیم به حتم شکست خواهیم خورد. 

 نیک روش از مبلغان دینی به عنوان مهم ترین بازوان دستگاه تعلیم و تربیت در جهت تقویت باورهای دینی در میان دانش آموزان یاد کرد و گفت: باید از این ظرفیت و توانمندی موجود نهایت بهره برده شود.

وی با اشاره به گسترش شبهات مختلف دینی، سیاسی و اعتقادی از سوی دشمنان نظام اسلامی در جامعه گفت: امروز نسل جوان جامعه مهم‌ترین هدف دشمنان هستند که باید با برقراری ارتباط نزدیک با آنها خطر انحراف‌های فکری را گوشزد کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد