اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

همایش «احلی من العسل» در جوار امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  استان کرمانشاه :

همایش «احلی من العسل» به منظور تجلیل از شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن حسن (ع) به عنوان یکی از یاران نوجوان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا، روز سه شنبه 28 مهرماه سالجاری در جوار حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این همایش با تسلیت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: نقش حضرت قاسم(ع) در دشت کربلا بسیار ارزشمند بود ه و رشادتهای این شخصیت والا برای نوجوانان بسیار آموزنده است.

حجت الاسلام حسینی اراکی افزود: حضرت قاسم (ع) الگوی ارزشمندی برای نسل نوجوان و جوان مسلمان است و هدف از برگزاری چنین مراسماتی نیز معرفی شخصیت و ویژگی های این یار باوفای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام دنبال به انحراف کشیدن نسل جوان هستند و با روش ها و ابزارهای بسیار پیشرفته در صدد دور کردن آنان از اصول و ارزشهای دین هستند .

حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: انتقال آرمان‌های امام حسین (ع) به نسل امروز یکی از مهمترین وظایفی است که باید به درستی به انجام رسد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) پیام‌های بسیاری را برای ما در تاسوعا و عاشورا به ارمغان آورده است که فهم درست و درک دقیق از این پیام و انتقال آن به نسل امروز و آینده مهمترین برنامه فرهنگی است که باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ در این همایش که با  همکاری  اداره اوقاف و امور خیریه  استان ،اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه و نواحی سه گانه آموزش و پرورش  کرمانشاه با حضور بیش از 800 نفر از دانش آموز کرمانشاه برگزار شد ، دانش آموزان در سوگ سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد