اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت ۱۳ آبان


به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه
، متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت 13 آبان به شرح زیر می‌باشد:
 بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته‌ایم. روزی که مصداق پایداری ملت فداکار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت‌های مادی و شیطانی عالم است.
۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۲، ‌ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال ۱۳۵۸ است. هر یک از این رخدادها به تنهایی می‌تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌خواهی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.
و امروز شکی نیست که قدرت و استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و پرچمداری مقاومت در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ مرهون حرکت هوشمندانه نسل مومن و برکت خونهای پاکی است که در این راه ریخته شده است.
به برکت همین ایثار و فداکاری و نیز شجره طیبه ولایت فقیه است که ادعاهای پوشالی و نیرنگ‌ها و فریبهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سالهاست برای ملت روشن شده است.
کدخدای دروغین و بی خدای این روزهای جهان سالهاست آستین حمایت از دولتهای بی ملت و جریانهای تکفیری و نفاق را بالا زده است و روز به روز بر قربانیان جنایتهایش در همه جای جهان می‌افزاید.
زخم‌هایمان تازه است، این روزها فرزندان این ملت در راه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم‌السلام)، جان نثار می‌کنند و سالهاست ملت طعم تحریم‌ها و نامردی‌های طائفه کفر را می‌چشد.
لذا با طنین خشم خود در روز ۱۳ آبان و خلق حماسه‌ای دیگر و حضوری پرشور در راهپیمایی ضداستکباری این روز، نفرت و بیزاری خود علیه سردمداران و حاکمان و فرمانروایان کفر و ظلم را نشان خواهد داد.
اعضای مومن و با بصیرت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مقام پرچمداران جنبش دانش‌آموزی ضمن حضوری پرشور در این میدان نمایش، قدرت ملت، از همه مردم آزاده و شریف بویژه جوانان غیرتمند، برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می‌نماید، تا با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله» فرمانبری از رهبر و مولایمان و پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ جهانیان بکشند.
إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد