اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

مراسم 13 آبان با حضور دانش آموزان ٰفرهنگیان و اقشار مردم در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در کر مانشاه هم‌زمان با سایر شهرهای کشور در مقابل مسجد جامع شهر  و با حضور  دانش آموزان ٰفرهنگیان و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان  برگزار شد.

به گزارش‌ روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در کرمانشاه و شهرستان سراسر استان، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار  شد.

مراسم ویژه تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان در کرمانشاه از ساعت 10 صبح آغاز و جناب اقای دکتر مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در این مراسم  به ایراد سخنرانی پرداخت.

پرویز نیک روش مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبرگفت :13 آبان  رادر واقع منشاء تحولاتی در روند تاریخی کشور است که پایه‌های استقلال کشور و استکبارستیزی انقلاب اسلامی را شکل داده است.

نیک روش با اشاره به تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 43 به عنوان مقطع اول و کشتار تعداد زیادی از جوانان کشورمان در 13 آبان 57 توسط رژیم استبدادی به عنوان مقطع دوم حرکت نهضت، اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در سیر تحولات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

در ادامه ایشان به نامیدن 13 آبان 58 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام به عنوان «انقلاب دوم» از سوی امام راحل، ادامه داد: ملت با یکپارچگی در انقلاب اول، در برابر استبداد، قیام و در انقلاب دوم نیز استکبارستیزی خود را اعلام کردند.

سپس در ادامه مراسم  راهپیمایی ؛اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با تهیه طور اعلام حمایت دانش آموزان از استکبار ستیزی و روز مبارزه با استکبار جهانی، مسئولان ارشد استانی ،اقشار مردم  و دانش اموزان با حضور در جایگاه  استقرارطومار و نوشتن جملات حمایت قاطع خود را از استکبار ستیزی اعلام نمودند و سپس آدمک های سران استکبار توسط  دانش آموزان عضو اتحادیه کرمانشاه بعد از قرائت بیانیه 13 آبان به آتش کشیده شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد