اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

حضور مسئول اتحادیه کرمانشاه در مراسم روز کتابخوانی در کرمانشاه

کرمانشاه- طی مراسمی در کرمانشاه برترین های حوزه کتاب اعم از کتابداران، کتابخوانان و رسانه های مروج کتابخوانی تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کرمانشاه، مراسم تکریم از مقام کتابداران و ترویج کتابخوانی پیش از ظهر شنبه در محل تالار غدیر مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت این روز و هم چنین شخصیت علامه طباطبایی گفت: خوشحالیم از اینکه علی رغم وجود مشکلات در امور اجرایی و تامین منابع همکاران ما در کتابخانه های استان کرمانشاه فعالیت های خوبی را ارائه داده اند.

علیرضا شایق بار دیگر به شخصیت علامه طباطبایی اشاره کرد و افزود: ایشان با اقداماتشان نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشتند و اثرات آن تاکنون نیز به جای مانده است.

در این مراسم از سه تن از کتابداران برتر در شهرستان های ثلاث باباجانی، سنقر و کرمانشاه تجلیل شد، همچنین سه تن از مسئولین کتابخانه های استان های قصرشیرین، کرمانشاه و ثلاث باباجانی تقدیر شدند.

تقدیر از نویسندگان برتر نیز از دیگر بخش های این مراسم بود و «برومند اعظمی پور» نویسنده کتاب «پایتخت فراموش شده قوم کرد» نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

تجلیل از رسانه های های برتر در حوزه کتاب نیز بخش دیگر این مراسم بود و «زهرا مرادی» از خبرگزاری ایسنا و «آمنه فرهادی» از واحد مرکزی خبر نیز تقدیر شدگان در این بخش بودند.

تجلیل از مسئولین فعال در مجموعه کتابخانه های استان نیز از دیگر بخش ها بوده و اهدا کنندگان برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان بخش این مراسم نیز تجلیل از کتابخوانان نمونه استان بوده و از ۴ کتابخوان برتر تجلیل شد و کودک کرمانشاهی بنام «آرمیتا میرزائی» از معرفی شدگان و برترین ها در این بخش بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد