اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

مراسم عزاداری دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س)

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) روز پنج شنبه22/12/94 اعضای قرارگاه شهری  با برگزاری محافل و هیئت‌های شهری به سوگ نشستند.
در این مراسم که در محل حسینیه انصار الممهدی عج  اتحادیه استان برگزار گردید پرویز نیک روش مسئولاتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان  ضمن حضور در مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: یادواره بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) همواره یک چراغ روشن و فروزنده‌ی مسیر هدایت برای تمام شیعیان خواهد بود.
وی گفت: امروز وظیفه یک دانش‌آموز مسلمان شیعی عضو انجمن‌های اسلامی این است که با بصیرت، درایت و ایمان و اعتقاد راسخ از مواضع شیعیان دفاع نموده و به تبیین و تشریح عقلانی، دقیق و منطقی آرمان‌ها و اهداف شیعیان بپردازد.
نیک روش افزود: اسلام یک دین آزادی‌خواه، ترقی خواه، روشن و بسیار مناسب و متناسب زندگی مدرن است و این وظیفه‌ی همه‌ی ما است تا این اصول را به درستی بیان نماییم.
وی ضمن اشاره به اهمیت انجمن‌های اسلامی در مسیر وصول به آرمان‌های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رسالت بسیار مهم، خطیر و شیرینی بر گردن ما است و آن هم مسئولیت انتظار و یاری رساند به حضرت صاحب الامر (عج) است.
در این مراسم اعضای انجمن‌های اسلامی کرمانشاه سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت گفتند و به سوگواری و عزاداری پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد