اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

رمضان مبارک | محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری فرزندان رمضان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان کرمانشاه :در هشتمین شب از لیالی پربرکت ماه مبارک رمضان مصادف با 25 خرداد 1395 مراسم معنوی محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آٔقا مرتضی آقا تهرانی ،حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حاج آخوند ، مسئول اتحادیه و کادر ستادی استان ٰ،پیشکسوتان اتحادیه  استان و تعداد200 نفر از دانش آموزان عضو قرارگاه به تفکیک جنسیت خواهر و برادر  با عنوان فرزندان رمضان 95در محل اتحادیه استان برگزار شد.

در این مراسم که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه برگزار شد به عنوان فرزندان رمضان 95 برگزار شد .

بعد برگزاری محفل انس با قرآن و هیات انصار المهدی با قرائت دعاهای ماه مبارک  نیک روش مسئول اتحادیه استان ضمن خیرمقدم به حضار و عرض قبولی طاعات و عبادات روزه داران عزیز به تشریح اهداف برگزاری این محفل با شکوه پرداخت.

سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن، تقویت همدلی و افزایش صمیمیت بین اعضای اتحادیه را مهمترین هدف برگزاری این ضیافت دانست و سپس در خصوص مسائل و شبهات دانش اموزان در امور دینی و سیاسی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه آقای سعید سعادت از پیشکسوتان اتحادیه استان به سخنرانی در مورد فعالیتهای اتحادیه انجمن های اسلامی در دهه گذشته پرداخت

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری ،برگزاری مسابقات فرهنگی ، و اهداء هدایا به فعالان قرآنی از دیگر بخش های این مراسم بود

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد