اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

راهپیمایی روز قدس و فعالیت باشگاه بین المللی دانش آموزان ضد صهیونیسم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان  کرمانشاه، مراسم وحدت‌بخش و باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم روزه‌ دار استان کرمانشاه برگزار شد

در این مراسم پرشور و دشمن‌شکن  دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  همراه سایرمردم متدین و انقلابی کرمانشاه با سر دادن شعارهای کوبنده نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های ضدبشری رژیم فاسد و اشغال‌گر قدس، آمریکای جنایت‌کار، انگلیس استعمارگر، عربستان ظالم و ... فریاد زدند.

گفتنی است، دانش آموزان این نهاد با برپایی ایستگاه خبری لحظه نابودی اسرائیل از زبان شما همشهری (باشگاه بین المللی دانش آموزان ضد صهیونیسم )و دعوت از استاندار کرمانشاه جناب دکتر رازانی ،مدیرکل آموزش و پرورش استان جناب دکترمحبی ،مسئولین و مردم جهت حضور در این ایستگاه، شکوه خاصی به مراسم وحدت‌بخش و جهانی روز قدس دادند .

در مراسم روز جهانی قدس امسال که باعظمت و شورانگیزتر از  گذشته برگزار شد، نواهای انقلابی، پرچم‌های نمادین و عروسک‌های نمادین استکبار که با دستان انقلابی جوانان و نوجوانان استان ساخته شده و بیان‌گر ظلم‌ستیزی و تظلم‌خواهی مردم فلسطین است به مراسم قدس امسال جلوه خواصی بخشیده بود و حضور اقشار مختلف مردم در مسیر تعیین شده راهپیمایی بسیار حائز اهمیت و چشم‌گیر بود‌.

برپایی غرفه‌های متعدد ضداستکباری و نمایشگاه عکس هولوکاست با دست‌نوشته‌ها و شعارهایی در هم‌دلی با مردم مظلوم فلسطین در مراسم روز قدس امسال انجام گرفته بود.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم قرائت شد و آدمک های سران استکبار که هرساله توسط دانش آموزان عضو اتحادیه ساخته می شود با همراهی مردم به آتش کشیده شدند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد