اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

آغار فعالیت های تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه :مسئول اتحادیه استان اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز تعطیلات تابستانی مدارس سراسر استان این نهاد با برگزاری کلاس‌ های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی به استقبال دانش آموزان  عضو این تشکل می روند.

 

نیک روش افزود: در فعالیت‌ های فرهنگی تابستانی انجمن برنامه‌های قرارگاهی، انجمن ادبی، جلسات معرفی کتاب و نقد آن، بحث آزاد، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، معرفی وقایع و ایام، نشریه نگاری، تحقیق، مسابقات، کاردستی، بازی و سرگرمی، ، دوره های رباتیک، اردو و سفر و بازدیدها انجام می‌ شود.

 

نیک روش در ادامه به فعالیت‌ های مذهبی اتحادیه  اشاره کرد و افزود: فعالیت‌ های مذهبی در قالب هیات انصار المهدی انجمن اسلامی در راستای  آشنایی بچه‌ها با قرآن، احادیث و احکام  و برگزاری جلسات مستمر هیئت در تابستان امسال برای اعضا اجرا می‌شوند.

 

وی تأکید کرد: محتوای فعالیت‌های دینی و مذهبی در اتحادیه بر اساس روایات، احکام و داستان‌هایی برخوردار از سندیت معتبر اجرا می‌شوند و کارشناسان و مربیان انجمن اسلامی به این مهم اهتمام ویژه دارند.

 

مسئول اتحادیه در بخش فعالیت‌ های علمی نیز گفت: در تابستان امسال علوم رباتیک ،نجوم، زیست‌شناسی و کلاسهای تقویتی ،رفع اشکال و کنکوری نیز بخشی از فعالیت‌ های علمی اتحادیه استان در موسسه علمی آینده سازان خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد