اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم نامه اجرایی موسسه علمی آینده سازان و آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه : جلسه ای با حضور مدیرکل،معاونین ابتدایی ،پشتیبانی وریاست  و کارشناس سنجش آموزش و پرورش استان  باجناب آقای قمری معاون موسسه علمی آیند سازان کشور و علی صفدری مسئول اتحادیه استان کرمانشاه در روز شنبه 8 آبانماه در محل دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در ابتدا صفدری مسئول اتحادیه استان در خصوص اهمیت و لزوم این جلسه ومباحث علمی در حوزه دانش آموزی   و توانمندی موسسه آینده سازان مواردی را اشاره کردند.

در ادامه  قمری معاون مؤسسه علمی  آینده‌سازان نیز با اشاره به اهداف ایجاد مؤسسه، فعالیت‌ها، آزمون‌ها و پشتیبانی‌های محتوایی علمی مؤسسه آینده‌سازان  از پایه پیش دبستانی تا سوم متوسطه دوم را تشریح کرد.

سپس دکترمحبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مؤسسه آینده‌سازان جزو قدیمی ترین وشناسنامه دارترین موسسات کشور است، افزود: موسسه آینده‌سازان در مقطعی مرجع علمی دانش‌آموزان بود و بسیاری از مؤسسات این روزها،  از آینده‌سازان الگو گرفتند. امروزه هم این مؤسسه این ظرفیت را داردتا به جایگاه واقعی خودبرسد.
ایشان با اشاره به اینکه مؤسسه باید به دنبال اعتمادسازی باشد و تراز خود را با آزمونهای استاندارد برابر نماید خاطرنشان کرد بی شک منافع مادی و معنوی مؤسسه در مسیر تعلیم و تربیت صرف می‌شود، لذا باید صدای تبلیغات  آینده‌سازان را بشنویم.

درپایان به انعقاد تفاهم  نامه همکاری استانی پس از بررسی از سوی آموزش و پرورش استان منعقد می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد