اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

ویژه برنامه یوم الله سیزده آبان به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه دردبیرستان شاهدامام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه ویژه برنامه یوم الله سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی به همت اتحادیه و اعضای انجمن اسلامی دبیرستان شاهد امام حسین علیه السلام ناحیه یک کرمانشاه در روز سه شنبه مورخ 11/8/95 با حضور مشاور عالی استاندار، ،مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ،ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه و سایر مسئولان از فرمانداری، بسیج دانش آموزی ،معاونت جوانان هلال احمر و خانواده شهید دانش آموز سید اسماعیل نقیب زاده برگزار شد.

در ابتدا بعد از تلاوتی چند از کلام الله مجید ، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و خیر مقدم و خوش آمد گویی مدیر آموزشگاه  یکی از دانش اموزان عضو اتحادیه بیانیه را که به مناسبت یوم الله سیزده آبان آماده کرده بود قرائت نمود .

سپس گروه تواشیح ریحانه الهدی دو سرود را اجرا و در ادامه جناب آقای همتی مشاور عالی استاندار به ایراد سخنرانی درباره روز تسخیر لانه جاسوسی و کشتار جوانان ما در آن روز پرداختند.

همتی در ادامه با تاکید بر سخنان امام(ره) در مورد تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب دوم جمهوری اسلامی  و بزرگتر بودن این انقلاب از انقلاب اول اشاره کردند.

وی سپس  به توضیحاتی در خصوص مجاهدت های امام ،شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس وپیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های علوم نظامی،نانو و پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف پرداختند و خواستار توجه وتعامل بیشتر دانش اموزان  در این باره شدند.

ایشان در پایان با طرح سوالاتی در مورد 13 آبان از دانش آموزان برتر تقدیر بعمل آورد.

در ادامه علی صفدری مسئول اتحادیه استان با اشاره به برنامه های انجمن اسلامی در استان به ایراد سخنرانی در باره یوم الله سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی پرداختندو با طرح سوالاتی از دانش آموزان برتر تقدیر بعمل آوردند

از دیگر برنامه های این مراسم به آتش کشیدن پرچم امریکا و اسرائیل ، تقدیر از خانواده شهید سید اسماعیل نقیب زاده و برگزاری مسابقه دارت بود.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد