اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

به همت اعضای انجمن اسلامی آموزشگاه شهید چمران ویژه برنامه به مناسبت یوم الله13آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه: مراسم با شکوهی به مناسبت یوم الله سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در مورخ 12/8/95 با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه،خانواده شهید دانش آموز محمد طاهر صحرایی و سایر مسئولین،معلمان و دانش آموزان آموزشگاه به همت اعضای انجمن اسلامی مدرسه برگزار شد.

در ابتدا دانش آموزان بعد از تلاوتی چند از کلام الله مجید با پخش سرود ملی و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با عرض خیر مقدم مدیر آموزشگاه برنامه خود را آغاز کردند.

حجت الاسلام اله وردی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی دومین انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام (ره) و ابراز خرسندی از اجرای چنین برنامه ای در مدارس به تشریح پاره ای از اتفاقات یوم الله سیزده آبان و جنایات امریکا پرداختند.

ایشان به تبعیدامام (ره) در آبان ماه1343، کشتار دانش آموزان در آبان1357و تسخیر لانه جاسوسی در آبان ماه 1358اشاره نمودند.

وی در ادامه در خصوص برخی جنایات امریکا، از جمله لانه جاسوسی، ترور شخصیت های فکری نظام، ترور دانشمندان هسته ای ،حمله طبس ، کودتای نوژه، حمایت های همه جانبه از صدام در 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم  های ظالمانه توضیحاتی را ارائه دادند.

علی صفدری مسئول اتحادیه استان نیز در این مراسم توضیحاتی را در خصوص یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار مطرح و از دانش آموزان خواستندتا با حضور خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان برگ زرین دیگری از دفتر خاطرات ایران اسلامی را ثبت کنند.

ایشان در ادامه با طرح چند سوال در خصوص یوم الله سیزده آبان و ایام محرم و صفراز دانش آموزان برتر تقدیر بعمل آوردند.

ازدیگر برنامه های این مراسم تقدیر از خانواده شهید دانش آموز ،  برپایی نمایشگاه استکبار ستیزی و جنایات آمریکا و مسابقه دارت بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد