اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

مراسم یوم الله 13آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان ،فرهنگیان و اقشار مردم در کرمانشاه برگزار شد

مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه با حضور دانش آموزان ،فرهنگیان و اقشار مردم در خیابان اداره کل آموزش و پرورش  برگزار شد.

در طول مسیر، راهپیمایان با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان دادند.

مردم ولایتمدار این دیار به‌پاس گرامیداشت سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، سالروز شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 57 و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال 58 در راهپیمایی امروز حضور پیدا کرده‌اند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه نیز در این مراسم با شکوه اقدام به برگزاری         غرفه های نمایشگاهی استکبار ستیزی تاریخ مستطاب آمریکا ، تریبون آزاد،کف پوش پرچم های آمریکا و اسرائیلو غرفه معرفی اتحادیه نمودند.

 ساخت آدمک سران استکبار و به آتش کشیدن آدمک ها و پرچم های امریکا و اسرائیل و همچنین تهیه طومار با امضای دانش اموزان خطاب به دبیرکل سازمان ملل از دیگر برنامه ای این تشکل بود.

شرکت‌کنندگان در این آئین ملی علاوه بر سر دادن شعار با پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد