اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

بیانیه در محکومیت و تقبیح یاوه گویی های ترامپ، ابلهی که در جایگاه ریاست جمهوری ایالات متحدۀ آمریکا قرار گرفته است|+واکنش رهبری

بار دیگر دونالد ترامپ، با رفتاری احمقانه، وقیحانه، گستاخانه و بی شرمانه و با اراجیفی بی ارزش، تکراری و بیهوده، حماقت و شرارت خود را نشان داده و اثبات کرد و به فهرست بلندبالای رفتارهای حماقت آمیز خود مواردی افزود. رییس جمهور وقیح و بی شرم آمریکا، بار دیگر با تکرار ادعاهای کذب نخ نما و کلیشه ای و فرافکنی، جرائم و جنایات رژیم خود و اتهاماتی که لایق دولت شرور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است را به کشور شرافتمند جمهوری اسلامی ایران نسبت داد.

این نخستین باری نیست که مقامات آمریکایی به بیان اظهارات بی ارزش و بی محتوا که سرشار از وقاحت و بی شرمی و خصومت با ملّت ایران و تمامی آزادی خواهان جهان است از نهادی بین المللی می پردازند. جایگاه سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد که باید منادی صلح و همکاری جهانی برای عدالت و امنیت جهان باشد؛ به محلی برای نفرت پراکنی و یاوه سرایی رییس جنایتکارترین رژیم تاریخ تبدیل شده است.

دولت آمریکا، دولتی دروغ گو، کذّاب، جنایتکار، مُجرم و غیرقابل اعتماد است که حامی تروریسم تکفیری بوده و موجب بی ثباتی و جنگ و خونریــزی شده است و هـمواره به کشتار غیرنظامیان بی گناه و نقض حقوق بشر در تمامی ابعاد در اقصی نقاط جهان پرداخته است. دولت جنگ افروز، منفور و جنایتکار ایالات متحدۀ آمریکا، دولتی ظالم و حامی ظالمان است که در نقاط بسیاری به مداخله جویی در امور داخلی کشورها و خباثت و اعمال پلید دست زده و هرگز نمی تواند ننگ و پلیدی این اقدامات را از چهرۀ کریه خود بزداید.

ایران اسلامی همواره حافظ منافع ملت های مظلوم و از معدود کشورهای تلاشگر در جهت بازگرداندن ثبات منطقۀ جنوب غرب آسیا بوده است و این متحدان شرور و خودکامۀ و دیکتاتور کشور ایالات متحدۀ آمریکا هستند که در منطقه به ثبات زدایی می پردازند. ایران مؤثرترین و کوبنده ترین مبارزات با تروریسم ساخته و پرداختۀ آمریکا در منطقه را داشته و در این راه شهدای عزیز و بزرگواری تقدیم نموده است. شرارت ها و پلیدی ها و پلشتی های رژیم خودکامه و شرور آمریکا بر هیچ کس در هیچ کجای جهان پنهان نیست.

دولت آمریکا همواره منافع اسرائیل را بر منافع ملت خود مقدم داشته است و در جهت کمک به این رژیم غاصب، ظالم، خونریز و حقیر و پلید گام برداشته است.

قدرت دفاعی و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در جهت بازدارندگی و منصرف ساختن مقامات احمق رژیم های خودکامه و شرور از دست زدن به حماقت علیه ملت و کشور ایران است و إنشاءالله با قدرت ادامه خواهد یافت. «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه»

حمایت از نیروی آزادی خواه و عدالت خواه حزب الله لبنان به عنوان حمایت از انسانیت و حمایت و پشتیبانی برادران حق طلب ایران اسلامی با قدرت ادامه خواهد یافت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور کُندذهن و ابله ایالات متحدۀ آمریکا بداند که به زودی، مقامات قوه های گوناگون جمهوری اسلامی ایران، ملّت بزرگ، شریف، ارجمند، شجاع و عظیم الشــأن ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، پاسخ یاوه گویی های وی را خواهند داد.

ملت بزرگ و والای ایران، از تمامی مذاهب و اقوام و ادیان، حامی جمهوری اسلامی ایران، رهبر و قوای سه گانۀ این کشور بوده و در صورتی که ایالات متحدۀ آمریکا، خیال باطل احمقانه ای داشته باشد؛ با قدرت، پاسخی پشیمان کننده خواهند داد.

ملت ایران با یگانگی، اتحاد، وحدت، همدلی و هم افزایی، اختلافات کوچک و جزئی درونی را کنار گذارده و در صورتی که ایالات متحدۀ آمریکا خصومت ورزد، با شدت و قدرت پاسخ خواهد داد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه

مجمع ادوار نمایندگان اتحادیۀ استان در مجمع مرکزی و قرارگاه ملی اتحادیۀ کشور

بیانیۀ انگلیسی - English Manifest and Statemant - Response to Trump's Speech in UGNA

 رهبرانقلاب، امروز سی شهریور 96: شاید بیست دروغ واضح در نطق ابلهانه‌ی این رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل وجود داشت؛ نشان‌دهنده‌ی این است که هم عصبانی‌اند، هم درمانده‌اند.

عکس (تصویر) طرح و پوستر نطق پر از دروغ به همراه جملۀ فوق از مقام معظم رهبری - تصویر باکیفیت (لینک (پیوند) دانلود)

نطق گانگستری ترامپ؛ نشانۀ واماندگی و سبک مغزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد