اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه و اتحادیهٔ الکترونیک

وحدت ملّی، اتحاد، یکدلی، یگانگی و همدلی، نیاز همیشگی، ضرورت حیاتی روزهای دشوار|انسجام ملّی و حفظ همبستگی ملی، کلید پیروزی

ملّت ایران، مانند هر ملت دیگر، از هر نگرش، جهتگیری سیاسی، دین، مذهب، عقیده و قومیت که باشند و با هر نظرات و افکاری که زندگی کنند، برای داشتن فردایی بهتر، به حفظ امنیت و آرامش در کشورشان نیازمند هستند. بدون شک، هیچ ساختار، نظام، حاکمیت و حکومتی، بدون امنیت و ثبات در سطح جامعه، قادر به هیچ گونه اقدام مثبت نبوده و توان کسب هیچ دستاوردی نخواهد داشت. 


برای حفظ کشور و حفاظت و حراست از تمامیت ارضی وطن و برای امنیت، آرامش، ثبات و پایداری در میهن، نیازمند همزیستی مسالمت آمیز، شکیبایی، صبر و اتحاد هستیم. با وجود تمام مشکلات و چالش ها و معضلات، حفظ وحدت ملی، یگانگی و همبستگی ملی، تنها راه حرکت به جلو و پیشگیری از شکست در برابر دشمنان پرشمار، متعدد و خبیث ایران، پاسداری از اتحاد، همدلی و انسجام ملی است. در صورت غفلت و درگیری و تشتت داخلی، دشمنان خبیث و پلید ایران زمین که دشمن همۀ ایرانیان، از هر دسته و عقیده و قوم و حزب و جناحی هستند و نابودی و ویرانی ایران، آرزوی آنهاست؛ ما را به زانو درآورده و از بین خواهند برد. 


بدون امنیت و ثبات، هیچ چیز معنی نخواهد داشت و هیچ پیشرفتی ممکن نخواهد بود. هرج و مرج، به بدخواهان و ظالمان، فرصت ستمگری و سوءاستفاده داده و به طور قطع، منجر به بدتر شدن وضعیت از آنچه در حال حاضر است، خواهد گردید. هر ملتی، برای ادامۀ حیات و برای زنده ماندن، نیازمند امنیت و آرامش اجتماعی در پرتوی همزیستی مسالمت آمیز و وحدت ملی هستند.


به امید سرافرازی و سربلندی هرچه بیشتر ایران و ایرانی و ادامۀ مسیر استقلال، امنیت و پیشرفت ایران زمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد